Dat de presa ca si schimbat de la conducerea bancii, chiar in aceasta saptamana, presedintele EximBank, Ionut Costea (foto), anunta, intr-un comunicat, “cresterea extrem de sanatoasa” in ultima perioada, precum si strategia pentru urmatorii patru ani, cu o majorare “substantiala a volumului de activitate”.rnrnComunicatul Eximbank:rnrnCreșterea înregistrată de portofoliul EximBank pe segmentul de bancă comercială în perioada 2009 – 2012 a fost una extrem de sănătoasă, cu un nivel al creditelor neperformante mult sub media pieței – 11% față de 25%, iar strategia de afaceri pe care o avem pentru următorii patru ani permite majorarea substanțială a volumului de activitate cu menținerea ratei de default sub media sistemului bancar, a declarat Ionuț Costea, președintele EximBank.rnrn”Cred că EximBank este pregătită să intre într-o fază de dezvoltare susținută pentru că acum avem atât instrumentele, cât și expertiza pentru a face mai mult business – pe toate palierele pe care acționăm. Pentru atingerea obiectivului strategic de dublare a numărului de clienți pe segmentul de bancă comercială, strategia noastră de management are la bază doi piloni esențiali: continuarea procesului de eficientizare a fluxurilor operaționale și implementarea unui concept de vânzări consacrat pe piața corporate – vânzări integrate (cross selling). Ne așteptăm ca, în urma acestor decizii, numărul mediu de produse accesat de fiecare client să fie de minimum trei”, a spus Ionuț Costea.rnrnEl a adăugat că, în această perioadă de criză, EximBank a demonstrat că este capabilă să identifice firme puternice, sănătoase și să le susțină proiectele de dezvoltare astfel încât banca să-și îndeplinească pe deplin misiunea de susținere a mediului de afaceri românesc. În 2011, volumul creditelor acordate de EximBank societăților comerciale a fost cu 170% peste nivelul din anul precedent.rnrnEximBank a înregistrat o creștere a expunerii față de clienții nebancari cu circa 700 mil. euro în condițiile dificile ale crizei și a obținut un profit de peste 455 mil. lei. Strategia băncii pentru următorii patru ani vizează dezvoltarea rețelei teritoriale prin deschiderea a nouă agenții și dublarea numărului de clienți, astfel încât instituția financiară să mențină tendința de creștere accentuată pe care a urmat-o în ultimii trei ani.rnrnEximBank este o instituţie specializată al cărei portofoliu de produse, axat pe trei direcţii de acţiune – finanţare, garantare şi asigurare, permite băncii să susţină activitatea şi dezvoltarea exportatorilor, a IMM-urilor şi a companiilor ce derulează proiecte în domenii prioritare, în special a celor ce contribuie la absorbţia de fonduri europene.
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii