14 iulie 2012, sărbătoarea naţională a Franţei, a fost un moment special ales pentru a marca finalizarea procesului de rebranding pentru întreaga reţea de sucursale a Crédit Agricole în Romania, anunta banca intr-un comunicat.rnrnFinalizarea procesului de rebranding, prin adoptarea numelui comercial şi a siglei Crédit Agricole, a avut loc la numai două săptămâni după ce Banca Naţională a României a aprobat transferul de acţiuni de la Emporiki Bank Grecia către Crédit Agricole S.A. şi la doar o lună de la anunţul de semnare a acordului între cele două bănci. rnrnEvenimentul, sărbătorit în toate sucursalele pe parcursul întregii săptămâni, acoperă atât componenta de comunicare internă, la nivelul angajaţilor, cât şi cea externă, prin amenajarea în fiecare sediu a unui colţ franţuzesc dedicat clienţilor.rnrn„Ne-am dorit ca bucuria schimbării să fie împărtăşită, în egală măsură, tuturor colegilor noştri, dar şi clienţilor. Ziua Franţei este, în acest sens, cel mai bun prilej pentru a dubla simbolistica procesului de rebranding. Accesoriile de vestimentaţie care sunt purtate în aceste zile de către toţi reprezentanţii Crédit Agricole, inclusiv de către top management, reprezintă cel mai bun mod de a împărtăşi această sărbătoare cu clienţii noştri. Mai mult, aceştia pot beneficia acum de oferte speciale pentru produsele de economisire şi Pachete Premium”, a declarat domnul Pierre Martin, Director General.rnrnNumele oficial al băncii va fi schimbat în Credit Agricole Bank Romania până la sfârşitul lunii august, după ce vor fi îndeplinite toate formalităţile legale necesare.rnrnCrédit Agricole Group, lider de piaţă în Franţa, este una dintre cele mai mari bănci din Europa, adresându-se tuturor categoriilor de clienţi.rnrnCrédit Agricole Group susţine economia reală, prin sprijinirea proiectelor clienţilor săi atât în segmentul de retail, cât şi în cel corporate şi IMM.rnrnSubliniind valorile şi angajamentul său, Crédit Agricole Group este o bancă „de bon sens”. Pune în centrul activităţilor sale satisfacţia şi interesele celor 54 de milioane de clienţi, ale 160.000 de angajaţi, 1,2 milioane de acţionari şi ale 6,5 milioane de acţionari cooperatişti.rnrnCrédit Agricole rămâne devotată originilor comune cooperatiste şi politicii proactive în ceea ce priveşte responsabilitatea socială şi de mediu. Ca parte a acestei politici, Crédit Agricole face progrese continue, în numele clienţilor săi, angajaţilor şi mediului, aşa cum a arată indicatorii cantitativi. (www.credit-agricole.com).
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii