Clienţii Băncii Comerciale Română (BCR) au efectuat, de la începutul anului şi până în prezent, peste 100.000 de operaţiuni de pe telefoanele mobile prin intermediul serviciului de Internet Banking – Click 24 Banking BCR, se arata intr-un comunicat al BCR.rnrn„Pentru clienţii BCR este vorba despre trei lucruri: comoditate, comoditate şi iar comoditate. Prin intermediul acestui serviciu, BCR vine încă o data în întampinarea cerinţelor clienţilor săi, răspunzând nevoii crescânde a acestora de a fi mereu conectaţi cu banca, oferindu-le prin intermediul m.24banking.ro acces securizat la conturile şi produsele deţinute la BCR. Suntem încantaţi că avem atât de mulţi clienţi care folosesc serviciul Click 24 Banking BCR de pe telefonul mobil. E o dovada în plus care confirmă că serviciile nou lansate de BCR raspund nevoii de mobilitate a clienţilor”, spune Bogdan Marin (foto), Director Executiv Canale Retail BCRrnrnServiciul e disponibil gratuit tuturor utilizatorilor Click 24 Banking BCR, la adresa m.24banking.ro şi poate fi accesat de pe orice telefon mobil dotat cu un browser de Internet, beneficiind de aceleaşi niveluri de securitate. Printre operaţiunile cele mai populare efectuate de client prin serviciul Internet Banking Click 24 Banking BCR se numără vizualizarea soldurilor şi a istoricului tranzacţiilor, plata facturilor şi schimburile valutare.rnrnCele mai frecvente tranzacţii pe care le fac clienţii BCR, utilizatori de internet banking, sunt plăţile de facturi şi schimburile valutare iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt – iPhone, Samsung si Nokia. Soluţia m.24banking.ro a fost utilizată în general pentru efectuarea de transferuri în lei (78%), de tip intrabancar (51%). Tranzacţiile deja înregistrate prin această platformă mobilă ne indică nivelul de încredere al clienţilor în serviciul de internet banking al BCR, valoarea medie transferata fiind de 3.700 ron per tranzacţie.rnrnCa şi comportament al clienţilor, aceştia se conectează cel mai frecvent după ora pranzului (14:00 – 15:00), verifică situaţia conturilor, se uită la ultimele tranzacţii iar apoi efectuează operaţiuni/tranzacţii. rnrnPopularitatea serviciului m.24banking.ro se înscrie în trendul global de folosire a telefonului mobil pentru tranzacţii bancare şi reflectă creşterea vânzărilor de smartphones în Romania.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii