• Serviciul “Raiffeisen PlanPersonal” este sustinut de o aplicatie informatica unica pe piata romaneasca, banca aliniindu-se tendintelor de pe pietele internationale rnrn• Raiffeisen Bank este autorizata CNVM* si este aliniata la normele MiFID (Directiva UE avand ca obiectiv principal protejarea investitorilor, consolidarea competitiei in sectorul serviciilor financiare precum si o mai mare transparenta a pietei financiare la nivel european).rnrnServiciul de consultanta financiara “Raiffeisen PlanPersonal” este o noutate absoluta deoarece este sustinut de o aplicatie IT conceputa pe baza expertizei celor mai buni specialisti ai grupului Raiffeisen din Romania in macroeconomie, investitii financiare sau piete de capital, anunta banca. rnrn“Raiffeisen PlanPersonal” inseamna pentru clientii de top solutii personalizate: un plan financiar concret, corelat cu situatia lor financiara si obiectivele personale, previziuni ale evolutiei situatiei lor financiare, recomandari pentru investitii etc. rnrnServiciul este disponibil prin intermediul retelei de bancheri personali si se adreseaza clientilor Premium Banking, cu disponibilitati investitionale incepand cu 15.000 euro sau care incaseaza un venit lunar de minim 2.000 euro in conturile curente.rnrnRaiffeisen PlanPersonal este disponibil in cele peste 70 de unitati bancare cu zone special amenajate pentru clientii de top.rnrn“Raiffeisen Bank ofera clientilor Premium un bancher personal, consultanta financiara completa, servicii personalizate, recomandari financiare, solutii concrete pentru atingerea obiectivelor personale. In aceasta toamna venim cu un nou instrument, o aplicatie informatica unica, dezvoltata pentru a putea concepe un plan financiar personalizat pentru fiecare client. rnrnCu totii suntem preocupati de evolutiile economice din aceasta perioada dificila si destul de putin predictibila. Prin implementarea acestei noi solutii, oferim clientilor nostri alternative investitionale pe baza carora sa poata lua cele mai potrivite decizii pentru ei si familiile lor” a spus Radu Topliceanu, director executiv Aria Clienti Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.rnrnIn contextul economic actual clientii sunt din ce in ce mai preocupati de evolutia situatiei lor financiare si de modul in care investesc banii economisiti. Au nevoie si cauta un partener care sa le ofere cele mai potrivite sfaturi financiare si servicii de calitate. Raiffeisen Bank dispune de o gama variata de solutii, de la produse bancare de baza pana la produse de investitii complexe.rnrnMai multe informatii despre serviciul Premium Banking de la Raiffeisen Bank puteti obtine apeland numarul 0800 811 111, accesand site-ul dedicat www.raiffeisenpremium.ro sau in orice zona Premium Banking din agentiile Raiffeisen Bank.rnrn* Atestatul CNVM nr. 62/01.06.2011, inregistrata in Registrul Public al CNVM sub nr. PJR01INCR/400009.
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii