Începând din această săptămână operaţiunile bancare efectuate prin aplicaţia Credit Europe Net vor beneficia de comisioane reduse cu până la 100% faţă de cele practicate în sucursalele băncii. rnrnComisioanele sunt cele mai mici de pe piaţa bancară din România, în acest moment, pentru acest tip de serviciu, precizeaza banca intr-un comunicat. rnrnTotodată, şi utilizatorii serviciului de Phone Banking – derulat prin CEBLine – vor beneficia de comisioane mai mici. rnrnÎn cazul serviciului Internet Banking, de exemplu, sunt incluse în categoria operaţiunilor cu comison zero transferurile intra si inter-bancare (cu o anumită valoare, vezi aici), în lei şi valută, transferul între conturile proprii şi schimbul valutar. De asemenea, toate celelalte comisioane aplicabile operaţiunilor efectuate prin Internet Banking şi Phone Banking au cunoscut ajustări semnificative.rnrnPentru a veni în întâmpinarea celor interesaţi de utilizarea acestui serviciu formalităţile contractuale au fost simplificate iar token-ul (dispozitivul de logare pentru Internet Banking) poate fi trimis clientului prin curier, însoţit de un scurt ghid de utilizare. De asemenea, pentru eliberarea unui dispozitiv suplimentar se va percepe o taxă redusă, de doar 10 Euro. rnrnServiciile de Internet Banking şi Phone Banking devin astfel unele dintre cele mai simple şi totodată flexibile modalităţi de efectuare a operaţiunilor bancare, cu costuri semnificativ reduse în raport cu operaţiunile de la ghişeu. Costurile operaţionale scăzute se vor adăuga beneficiilor deja existente – cum ar fi bonusurile pentru dobânzile acordate pentru depozitele constituite prin Internet Banking.rnrnDezvoltarea canalelor bancare alternative este una dintre priorităţile Credit Europe Bank pentru acest an, fiind menită să sporească atât eficienţa, cât şi uşurinţa în utilizare a serviciilor bancare puse la dispoziţia clienţilor săi.rnrnDespre Credit Europe Bank rnrnCredit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, asigură o gamă largă de produse şi servicii către peste 420.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 78 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking. Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro si www.cardavantaj.ro
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii