Serviciul Citi Mobile poate fi accesat din browserul oricarui tip de telefon mobil

Autor:

Bancherul.ro
2011-09-01 15:05

* Clienţii Citibank România au posibilitatea de a-şi accesa conturile oricând şi oriunde, având nevoie doar de acoperire de reţea şi de un telefon cu conexiune la internetrn * Clienţii care accesează serviciul cel puţin o dată pe lună în perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2011, vor participa la o tombolărnrnDupă lansarea Citi Mobile, prima aplicaţie din România ce permite utilizatorilor să efectueze tranzacţii bancare de pe dispozitive smartphone precum Apple, Android, Nokia şi Blackberry, Citibank România oferă acum serviciul adaptat pentru orice tip de browser de telefon mobil, anunta banca intr-un comunicat.rnrnUtilizând noua funcţionalitate pentru telefonul mobil, clienţii pot efectua plăţi şi transferuri în lei, euro sau dolari între conturile curente deschise la Citibank Romania şi în lei către conturi curente deschise la alte bănci. De asemenea, clienţii Citibank România au posibilitatea de a plăti facturi, de a verifica situaţia conturilor sau istoricul tranzacţiilor precum şi de a vizualiza cele mai recente oferte şi reduceri disponibile în reţeaua de comercianţi Citi Partener.rnrnServiciul Citi Mobile este disponibil prin accesarea www.citibank.ro din browser-ul oricărui telefon mobil cu acces la internet, în orice reţea. Autentificarea se realizează utilizând ID-ul şi parola deja înregistrate pentru contul de Citibank Online, nefiind necesară o autentificare/ înregistrare suplimentară.rnrn“Strategia noastră este aceea de a oferi clienţilor confortul de a realiza operaţiuni bancare 24/7, în orice locaţie, fără a fi nevoiţi să viziteze un sediu al băncii. Digitalizarea modifică în mod constant modul tradiţional în care se desfăşoară activităţile bancare, pe măsură ce clienţii devin din ce in ce mai dinamici. Telefonul mobil nu mai reprezintă doar un dispozitiv, ci a devenit un ecosistem de servicii care se integrează în mod armonios în vieţile şi activităţile utilizatorilor. Noi ne propunem să punem la dispoziţia clienţilor noştri cele mai confortabile soluţii pentru efectuarea operaţiunilor bancare zilnice”, a declarat Rohith Murthy, Director Departament eBusiness la Citibank România. rnrnÎn plus, clienţii care accesează serviciul cel puţin o dată pe lună în perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2011, vor participa la o tombolă având posibilitatea de a câştiga un iPhone 4 în fiecare lună şi o vacanţă în orice locaţie din Europa la finalul concursului. rnrnInformaţii suplimentare despre soluţiile bancare inovatoare oferite de către Citibank România, termenii şi condiţiile de utilizare precum şi regulamentul campaniei promoţionale sunt disponibile online la adresa www.citimobile.ro sau prin intermediul liniei CitiPhone la numărul 0800801040.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

TBI Bank, vândută fondului de investiții Advent

TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii

Credite BT Direct pentru pacientii Medicover

Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii

Probleme cu cardurile BRD Mastercard

Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii

Card cu OLED in editie limitata: BT Visa UNTOLD

Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii