Ce cred oamenii din publicitate despre comunicarea bancilor: au ramas in bula lor de sticla; trebuie sa comunice pe bune, sa-si recunoasca greselile

Autor:

Bancherul.ro
2011-05-13 09:21

“Eu inca astept prima banca avand tupeul de a comunica pe bune cu oamenii. De-abia astept sa vad prima banca sa aiba curajul sa puna un banner in Piata Victoriei in timpul unei greve, in care sa vorbeasca oamenilor alora, 10-20.000 care urla ca nu mai au salarii. rnrnMie mi se pare ca bancile au ramas inca in bula lor de sticla asa in care ok, cu mici ajustari, ei vorbesc in continuare despre povesti asa si totul e frumos, cand lumea le-ar lua gatul cu secera daca s-ar putea. rnrnVolksbank are 3000 de procese cu clientii sai. Mie mi-ar placea sa vad prima banca vorbind pe bune: domn’e, uite ce-am facut noi ca sa acceleram criza asta economica. Nu noi, banca asta, noi, bancile. Uite care-i partea noastra de responsabilitate. Uite cum cum credem noi ca v-am afundat. Eu atunci as vorbi despre o schimbare”, a spus Bogdan Naumovici, Bogdan Naumovici, Creative Director 23, in cadrul evenimentului AdBreak despre comunicare bancară.rnrnLiviu David, Creative Director Next Advertising, a declarat: “Mi se pare ca s-a stricat ceva in comunicarea bancara, parca sunt prea mult pritocite, nu mai sunt atat de relaxate, parca sunt fortate. Pentru ca miza e mai mare. Nu mai pica bani din cer, cum era inainte, asa ca totul se discuta si rediscuta, sa fie aseptic totul, sa nu deranjam pe nimeni daca se poate. E foarte greu sa faci campanii memorabile fara sa deranjezi pe cineva. Noi avem mare noroc cu personajul asta (n.r. Zanul de la Banca Transilvania) si cu oamenii care lucreaza acolo: ei fac chestii inaintea pietei”.rnrnBogdan Costin, Head of Copy TEMPO Advertising: “Noi am participat la pitch-ul BCR in 2009, cand deja incepuse criza, obligatoriu era sa nu mai vorbim despre vise, fantezii pe care ti le indeplinesti cu credite de nevoi personale. Nu iti mai poti permite in ziua de astazi, cand si bancherii s-au trezut la realitate, nu mai poti spune ’indeplineste-ti visele’. Asa s-a schimbat. E mult mai realist, mai grav, nu mai vorbesc despre vise si dorinte”.rnrnAndreea Bagita, Group Creative Director Saatchi & Saatchi: “Intr-adevar, am devenit mai precauti, dar cred ca e un lucru bun, era cam haiducie. S-au reorientat dinspre creditare inspre economisire. Nu e rau ca suntem mai precauti. Acum ne gandim de 2 ori inainte. De 3 ori. De 4 ori, de 5 ori”.rnrnCristina Popescu, Senior Copywriter Grey: “A venit criza, lumea a inceput sa fie mai stresata, sa faca mai mult research, lucrurile s-au mutat din zona emotionala intr-o zona foarte, foarte functionala, ceea ce nu e neaparat ok”.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

Dobada „de la…X%” la credite: de ce nu e corecta si cat e cea reala

Am spus-o si o repetam: reclamele facute de banci la credite cu dobanda „de la x%” nu sunt corecte. In primul rand, pentru ca pacalesc oamenii: „de la 5,25% sare... detalii

DNSC nu poate sa inchida un site pentru fraude, activ de peste 3 luni

DNSC (Directoratul National de Securitate Cibernetica) spune ca nu poate sa inchida site-ul Brua.ro (foto) pentru fraude cu investitii in actiuni Transgaz, desi este activ de peste 3 luni, la... detalii

Un site pentru fraude cu investitii este activ de peste 3 luni, desi ASF il poate restrictiona

Site-ul Brua.ro pentru fraude cu investitii in actiunile Transgaz este activ de cel putin 3 luni, desi ASF (Autoritatea pentru Supraveghere Financiara) este abilitata de lege sa ceara restrictionarea accesului... detalii

Site-ul pentru fraude Brua.ro este activ de luni de zile, fara ca ASF sau DNSC sa faca ceva

- Cum explicati ca site-ul Brua.ro, pentru fraude online (scam) cu investitii in actiuni Transgaz, inca functioneaza, la 3 luni de la publicarea unui articol pe site-ul Bancherul.ro. - Care... detalii