Sándor Csepeli este noul CEO al CIG România. El îl înlocuieşte în funcţie pe István Kádár, care a acceptat o altă poziţie în cadrul CIG Group, în Ungaria. Sándor Csepeli are o experienţă îndelungată în industria asigurărilor de viaţă, dobândită pe perioada în care a lucrat în România şi Ungaria. Numirea lui în această funcţie reprezintă o importantă achiziţie pentru CIG România, având în vedere faptul că principalul obiectiv al companiei este să crească activitatea de vânzări. rnrnÎnainte de a se alătura echipei CIG România, Sándor Csepeli a fost CSO (Chief Sales Officer) în cadrul ING Asigurări Ungaria, unde s-a ocupat de canalele de distribuţie: forţa de vânzări, brokeri şi bancassurance, de activităţile de suport al canalelor de vânzări şi a organizat traininguri de vânzări. Principala lui responsabilitate a fost să dezvolte distribuţia de tip multi-channel. rnrnÎntre 2007 şi februarie 2011, Sándor Csepeli a fost Sales Director şi apoi CSO în cadrul ING Asigurări România. În calitate de Sales Director, el a fost responsabil pentru instruirea forţei de vânzări în ceea ce priveşte reforma pensiilor private obligatorii. În calitate de Chief Sales Officer, el a contribuit la abordarea distribuţiei pe mai multe canale, de brokeraj şi bancare, şi a utilizat oportunităţile de vânzare încrucişată prin intermediul forţei de vânzări. rnrnÎntre anii 1995 – 2007, Sándor Csepeli a ocupat poziţia de Supervisor şi apoi de Managing Director în cadrul ING Asigurări Ungaria. În calitate de Managing Director, el a restructurat departamentul de vânzări, a creat noi divizii (Grupul de gestionare a informaţiilor, Echipa de conservare a poliţelor), a reorganizat operaţiunile de vânzări pe teren, a introdus şi a implementat o nouă structură privind munca pe teren, inclusiv pentru managerii regionali. El a făcut, de asemenea, parte din echipa care a proiectat şi a implementat noul sistem de compensaţii şi bonusurile integrate de productivitate.rnrnSándor Csepeli a lucrat, între 1991 – 1994, la Ministerul Agriculturii din Ungaria, unde a reprezentat Ministerul în negocierile vizând comerţul cu Slovenia şi Turcia. Sándor Csepeli a absolvit o serie de cursuri de vânzări şi management (LIMRA, Dale Carnegie şi Business Success) şi deţine un MBA de la Universitatea de Ştiinţe Economice din Budapesta. rnrnDespre CIG GrouprnrnCIG Pannónia Life Insurance Plc., parte a CIG Group, a fost fondată la finele lui 2007 de către profesionişti în industria asigurărilor de viaţă din Ungaria. Obiectivul principal al companiei este să vândă produse de asigurare care promovează securitatea financiară, concentrându-se pe asigurări de viaţă de tip unit-linked. CIG Pannónia Life Insurance şi-a început activitatea comercială în Ungaria, în mai 2008. Primul pas în ceea ce priveşte expansiunea regională, a fost deschiderea subsidiarei din România, în mai 2009. Mai târziu, în septembrie 2010, a fost demarată activitatea de vânzări în Slovacia, prin intermediul serviciilor transfrontaliere. rnrnÎn urma uneia dintre cele mai mari oferte publice iniţiale din ultimii ani, care a determinat cel mai mare grup de investitori privaţi să devină acţionari, acţiunile CIGPANNONIA au fost înscrise la Bursa de la Budapesta (BET), în noiembrie 2010. Investitorii au început să tranzacţioneze acţiuni CIGPANNONIA pe Bursa de la Budapesta din 8 noiembrie 2010. Acţiunile CIGPANNONIA au fost incluse în indexul BUX şi indexul BUMIX, începând cu 1 aprilie 2011.rnrnDespre CIG RomâniarnrnCIG România, parte a CIG Group, a fost fondată în 2009 şi oferă clienţilor săi produse de asigurare de calitate, printr-o reţea de distribuţie mixtă, formată din consultanţi de asigurări de viaţă şi parteneri – brokeri, bănci şi IFN-uri. Compania aplică strategia Blue Ocean şi se concentrează pe nevoile clienţilor, oferind produse şi soluţii de asigurare personalizate. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi: www.cigromania.ro.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii