De Pasti, firmele de asigurari hranesc copiii saraci si orfani

Autor:

Bancherul.ro
2011-04-13 16:01

În perioada 13 – 15 aprilie 2011, piața de asigurări aduce o mică bucurie în sufletele a circa 400 de copii defavorizați din comuna Ciocănești, județul Călărași, din două centre de plasament din Slobozia, precum și din satul Șerbești, județul Bacău, prin oferirea de pachete cu produse tradiționale de Paști, la care se adaugă hăinuțe, biberoane, cărți, jucării, scutece etc.rnrnPachetele sunt oferite de către asigurătorii și brokerii de asigurare participanți la Insurance Charity Dinner 2011, cu sprijinul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor (CSA), al Uniunii Naţionale a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România (UNSAR) și al Uniunii Naţionale a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România (UNSICAR), se precizeaza intr-un comunicat de presa.rnrnPentru această acțiune au fost alocate fonduri de aproximativ 50.000 lei, care reprezintă doar o parte din cei circa 57.000 de euro strânși la prima ediție a celei mai mari acțiuni caritabile a pieței de asigurări – Insurance Charity Dinner, eveniment organizat la inițiativa CSA, UNSAR și UNSICAR în data de 2 martie 2011 (detalii despre eveniment sunt prezentate mai jos).rnrnInsurance Charity Dinner 2011 a continuat seria acțiunilor de responsabilitate socială derulate în 2010 de o parte dintre asigurători și UNSAR, cu sprijinul CSA, care au constat în: recondiționarea școlii-gradiniță din satul Șerbești, comuna Săucești, județul Bacău, recondiționarea gradiniței din satul Blăgești, județul Bacău, precum şi împădurirea cu salcâmi a 11 hectare de teren accidentat, supus eroziunii şi alunecărilor de teren, din regiunea situată în imediata apropiere a gospodăriilor din satul Călineşti, comuna Şerbăuţi, judeţul Suceava. rnrnDin fondurile rămase vor fi finanțate, în perioada următoare, acțiuni de ajutorare a copiilor din Centrele de plasament nr. 2 și 3 din Slobozia, precum: refacerea utilităților sanitare, construirea unui teren de sport multifuncțional, oferirea de calculatoare, cărți, haine și medicamente, precum și alte acțiuni necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de trai ale acestora.rnrn“Cu siguranță, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor va continua să susțină implicarea societăților și brokerilor de asigurare în viața socială, în special prin ajutorarea copiilor, care pot contribui cel mai mult la schimbarea de mentalitate privind necesitatea asigurărilor. Ne putem gândi, de ce nu, că acțiunile noastre caritabile de acum reprezintă o investiție pe termen lung în asigurări și sunt convinsă că UNSAR și UNSICAR împărtășesc aceeași opinie“, a declarat Angela Toncescu, președintele CSA.rnrnDe pachetele oferite zilele acestea se vor bucura:rn- 255 de copii din comuna Ciocănești, județul Călărași, din care 80 de preșcolari aparținând Gradiniței nr.1 și 175 de elevi aparținând Școlii Generale nr.1. Majoritatea acestor copii fac parte din familii cu posibilități materiale reduse și cu probleme sociale grave (care trăiesc doar din ajutor social, cu părinți șomeri, cu părinți care suferă de boli cronice și/sau care trăiesc în case insalubre, într-o sărăcie cruntă). rn- 36 de copii din Centrul de plasament nr.3 din Slobozia, cu vârste cuprinse între 4 și 18 ani. rn- 27 de copii cu grad de handicap accentuat și grav din Centrul de plasament nr.2 din Slobozia, cu vârste cuprinse între 4 și 17 ani, precum și 20 de bebeluși din același centru, cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani. Copiii din Centrul de Plasament nr.3 din Slobozia provin din familii dezorganizate, din familii numai cu un singur părinte sau cu ambii părinți decedați, în timp ce copiii cu handicap din Centrul de Plasament nr.2 au nevoie de sprijinul permanent al medicilor.rn- 57 de copii din satul Șerbești, județul Bacău, aparținând școlii – grădiniței din sat, care a fost recondiționată anul trecut de o parte dintre societățile de asigurare și UNSAR, cu sprijinul CSA.rnrnDespre Insurance Charity DinnerrnrnInsurance Charity Dinner 2011 a avut loc în data de 2 martie 2011 și a reunit 270 de persoane. Următoarele societăți au contribuit la strângerea a circa 57.000 euro, ce vor fi folosiți pentru ajutorarea copiilor defavorizaţi:rnAlico Asigurări România, Allianz-Țiriac Asigurări, Aon România Broker de Asigurare-Reasigurare, Asigurare Reasigurare Ardaf, Asigurarea Românească-Asirom Vienna Insurance Group, Aviva Asigurări de Viață, Avus International-Broker de Asigurare-Reasigurare, Axa Life Insurance, BCR Asigurări Vienna Insurance Group, Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România, Cardif Asigurări, Carpatica Asig, Certasig-Societate de Asigurare şi Reasigurare, Compania de Asigurări – Reasigurări Exim România (CARE-Romania), Destine Broker de Asigurare, Ergo Asigurări de Viață, Eureko Asigurări, Euroins România Asigurare Reasigurare, Fata Asigurări, Fondul de Protecție a Victimelor Străzii, Garanta Asigurări, Generali Asigurări, Groupama Asigurări, ING Asigurări de Viață, Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare, Media XPrimm, Millenium Insurance Broker (M.I.B.), Omniasig Vienna Insurance Group, Piraeus Insurance Reinsurance Broker Romania, Platinum Asigurări Reasigurări, Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale, Raiffeisen Broker de Asigurare-Reasigurare, Signal Iduna Asigurări de Viață, Societatea Comercială de Asigurare-Reasigurare Astra, Societatea de Asigurare şi Reasigurare City Insurance, Societatea de Asigurări Chartis România, SRBA-Broker de Asigurare Reasigurare, Stellar Re Europa Broker de Asigurare şi Reasigurare, Transilvania Broker de Asigurare și Uniqa Asigurări.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii