Grupul AXA, lider mondial în industria serviciilor de protecție financiară, a anunţat recent decizia legată de fuzionarea dintre filialele AXA APH din Australia şi Noua Zeelanda cu AMP Limited (AMP). De asemenea, comunicatul AXA menţionează şi propunerea de vânzare a companiei AXA APH Asia către AXA SA, propunere ce urmează să fie aprobată miercuri, 30 martie 2011, potrivit unui comunicat de presa.rnrnAXA APH are un istoric de succes în calitate de companie listată la bursă şi s-a menţinut în fruntea evoluţiei sectorului de servicii în Australia, Noua Zeelandă şi Asia. rnrn “Acesta este un moment istoric pentru AXA APH. După mai mult de 15 ani de când suntem o companie listată la bursă, acţionarii minoritari au aprobat astăzi propunerea într-o proporţie covârşitoare” a declarat Rick Allert, Preşedintele AXA APH.rnrnDespre AXA Life Insurance RomâniarnrnCompania oferă persoanelor fizice şi juridice o gamă largă de produse de asigurări de viaţă, incluzând economii pentru pensii, protecţie personală şi asigurări de sănătate.rnPentru a câştiga şi a păstra încrederea clienţilor, AXA Life Insurance se angajează să schimbe percepţia oamenilor asupra companiilor de asigurări şi să îşi construiască credibilitate pe baza faptelor. Ambiţia AXA Life Insurance pe termen lung este să devină asigurătorul preferat pe aceasta piaţă pe care acţionează deja jucători puternici.rnrnGrupul AXA în lume rnrnGrupul AXA este lider mondial în industria serviciilor de protecţie financiară, având 216.000 de angajaţi, 96 de milioane de clienţi în 57 de ţări. Brandul AXA a fost creat în 1985 în Franţa ca rezultat al fuziunii companiilor Mutuelles Unies şi Drouot în 1982. Pe parcursul anilor, AXA şi-a extins operaţiunile în America de Nord în 1991 şi în Asia începand cu anul 1995. La finalul anului 2010, veniturile (conform IFRS) au însumat 90,9 miliarde de euro, iar valoarea veniturilor din activitatea de bază a fost de 3,8 miliarde euro*.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii