Raiffeisen Bank isi informeaza clientii ca in noaptea de sambata spre duminica, 12-13 martie 2011, in intervalul 00.00 – 03.10 serviciul Raiffeisen Online (internet banking) si intre orele 23.00 si 02.40 serviciul myBanking (mobile banking) vor fi indisponibile, din cauza unor schimbari in aplicatiile IT ale bancii.rnrnNe cerem scuze tuturor clientilor nostri pentru eventualele neplaceri cauzate.rnrnPentru asistenta, clientii pot suna la 021.306.55.55; 021.306.55.56 (pentru Raiffeisen Online) si 0800.08.08.08 (pentru myBanking) sau pot trimite mesaje pe adresele de mail: centrala@raiffeisen.ro si online@raiffeisen.ro
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii