„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție și nimic. Îndrumați mă ce sa fac? Mulțumesc!”, intreaba o cititoare.
Raspuns
Stimata doamna,
TBI Bank ar fi trebui sa va trimita adeverinta pentru inchiderea contului imediat dupa ce a incasat banii aferenti refinantarii.
Nu este justificata o intarziere atat de mare, de peste o saptamana, pentru primirea unei dovezi necesara pentru refinantarea creditului.
Pentru rezolvarea problemei, sfatul meu este sa apelati la CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor Bancare), in vederea gasirii unei solutii amiabile pentru solutionarea acestui litigiu.
Luati legatura cu CSALB prin intermediul site-ului CSALB.ro sau la numarul de telefon 021.94.14.
Vezi aici stirea integral, pe Reclamatiibanci.ro
Ai si tu o reclamatie? Completeaza acest formular si iti raspundem!
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„Am făcut un credit online la Raiffeisen, pe aplicație îmi arată că s.au virat banii dar în cont am minus asigurarea de viață de la Unica și mi.a luat destul... detalii
„M-au sunat cei de la Flexcredit, sa imi spuna ca am restanta și le-am spus ca la sfârșitul lunii voi plății, doamna a început să țipe la mine, să îmi... detalii