Daca primiti un e-mail care aparent este trimis de banca, in care vi se cere confirmarea identitatii, prin accesarea unui link, este vorba de o tentativa de inselaciune, avertizeaza Libra Bank, intr-un mesaj transmis clientilor:
Atenție la tentativele de phishing!
Libra Internet Bank nu transmite mesaje e-mail prin care vi se solicită confirmarea identității.
Un astfel de mesaj rau intentionat ar putea sa contina un link catre o pagina care imita serviciul de internet banking al Libra pentru a va induce in eroare.
Nu accesați astfel de linkuri și nu introduceți date personale.
Dacă aveți suspiciuni cu privire la vreun astfel de mesaj e-mail, contactați-ne la Call Center (021 208 8088) sau la info@librabank.ro
Aplicatia Libra Mobile Banking nu va functiona de vineri seara pana duminica la pranz, a anuntat banca: "Serviciul de internet banking al Libra și aplicațiile Libra Mobile Banking și Libra... detalii
Daca primiti un e-mail care aparent este trimis de banca, in care vi se cere confirmarea identitatii, prin accesarea unui link, este vorba de o tentativa de inselaciune, avertizeaza Libra... detalii
"Ca urmare a gestionării procesului de reclamații cu promptitudine, precum și a manierii proactive de înlăturare a cauzelor care pot provoca nemulțumiri din rândul clienților, numărul de reclamații a crescut... detalii
"Sunt client Libra Bank si am facut un transfer international din contul meu personal de euro (bani obtinuti din vanzarea apartamentului meu din Bucuresti, bani virati tot in LibraBank).A doua zi mi... detalii