BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online:
“Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin transferul unei sume de bani intr-un cont indicat prin mesaj, sub pretextul unui ajutor urgent sau pentru asigurarea unei nevoi neprevazute.
Daca primesti un astfel de mesaj prin Whatsapp, Telegram, Messenger, etc.. contacteaza mai intai telefonic persoana respectiva la numarul de telefon din agenda ta si confirma solicitarea de bani. Acestea sunt, de obicei, tentative de frauda. Protejeaza-ti conturile si nu da curs acestor solicitari!
Nu accesa link-uri de la persoane necunoscute care iti solicita datele/codurile de securitate ale cardului / serviciului George sau Whatsapp, indiferent de motivul indicat.
Contacteaza cu incredere BCR la numerele oficiale: *2227 (apelabil din Romania) sau +4021.407.42.00 (apelabil din strainatate) pentru a verifica orice informatie suspecta legata de conturile tale. Suntem aici pentru a te ajuta!”
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii
Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii
CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii