PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării plăților digitale în toate colÈ›urile țării, conform unui comunicat, in care se adauga:
Prin introducerea opÈ›iunii de plată cu cardul la poÈ™taÈ™ direct la domiciliu, PoÈ™ta Română doreÈ™te să ofere clienÈ›ilor săi servicii modee, care să fie adaptate nevoilor È™i preferinÈ›elor acestora.
Proiectul constă în implementarea aplicaÈ›iei Soft POS/Tap to Phone Visa pe 7.000 de terminale mobile smart tip PDA (Personal Digital Assistant) cu care sunt dotaÈ›i angajaÈ›ii poÈ™tali din toată România, astfel încât plățile să devină mai simple È™i accesibile chiar È™i în zonele rurale sau mai puÈ›in dezvoltate ale țării.
AplicaÈ›ia Visa Tap to Phone transformă un smartphone sau un dispozitiv PDA într-un terminal POS, facilitând procesarea rapidă È™i eficientă a plăților cu cardul. Astfel, prin intermediul dispozitivelor mobile, poÈ™taÈ™ii vor putea colecta facturi de utilități, taxe poÈ™tale È™i alte plăți direct la domiciliul clienÈ›ilor.
Totodată, angajaÈ›ii PoÈ™tei Române vor fi dotaÈ›i È™i cu imprimante mobile pentru a emite automat bon fiscal.
”Prin parteneriatul încheiat cu Visa È™i CEC Bank, românii îÈ™i vor putea plăti facturile venite prin poÈ™taÈ™ direct la acesta. Cu ajutorul celor 7000 de pda-uri achiziÈ›ionate de către PoÈ™ta Română reuÈ™im să ajungem mai aproape de nevoile clienÈ›ilor noÈ™tri, transformând în mod real poÈ™taÈ™ul într-un ambasador al digitalizării.
Facilitatea de a plăti utilitățile, diverse taxe È™i alte sume cu cardul direct la poÈ™taÈ™ îi scuteÈ™te pe clienÈ›i de un drum la oficiul poÈ™tal È™i va simplifica foarte mult relaÈ›ia cu PoÈ™ta, chiar È™i în zonele mai puÈ›in dezvoltate. În acelaÈ™i timp, este un nou pas pe care îl facem spre digitalizarea completă a României È™i incluziunea financiară a locuitorilor È™i din cele mai îndepărtate È™i izolate regiuni”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei NaÈ›ionale ”PoÈ™ta Română”.
IniÈ›iativa reprezintă un pas foarte important în procesul de digitalizare al României, în special în oraÈ™ele mici È™i zonele rurale unde infrastructura critică pentru folosirea si acceptarea plăților digitale a lipsit până acum.
SoluÈ›ia a fost deja testată cu succes, iar tehnologia este disponibilă în È›ară începând cu data de 12.12.2024, moment din care toÈ›i clienÈ›ii PoÈ™tei, indiferent de localitatea în care se află, pot achita instant cu cardul atunci când poÈ™taÈ™ul le livrează o factură. Prin utilizarea noii soluÈ›ii, clienÈ›ii câÈ™tigă timp È™i se vor putea bucura de o alteativă comodă de plată, fără a mai fi nevoiÈ›i să aÈ™tepte la ghiÈ™eu sau să se deplaseze la bancomat pentru retragerea numerarului ca să îÈ™i achite contribuÈ›iile.
“Implementarea aplicaÈ›iei Visa Tap to Phone de către PoÈ™ta Română la nivelul reÈ›elei de factori poÈ™tali din întreaga È›ară înseamnă mai mult decât a le oferi clienÈ›ilor o opÈ›iune de plată care le permite să economisească timp È™i să îÈ™i gestioneze mai eficient tranzacÈ›iile. Este un pas semnificativ către îmbunătățirea incluziunii financiare È™i digitalizării plăților în toate zonele României, una dintre prioritățile noastre. Acoperirea È™i fiabilitatea reÈ›elei Visa ne permit să oferim soluÈ›ii de plată inovatoare care transformă modul în care oamenii plătesc È™i sunt plătiÈ›i. Prin accesul la servicii financiare modee, clienÈ›ii PoÈ™tei Române au posibilitatea de a participa la economia digitală, bucurându-se totodată de avantajele plăților electronice: rapiditate, confort È™i siguranță”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.
“Atât CEC Bank cât È™i Compania NaÈ›ională ,,PoÈ™ta Română” sunt două branduri româneÈ™ti de tradiÈ›ie, cu o acoperire teritorială semnificativă la nivelul întregii țări. Parteneriatul demarat împreuna cu Visa È™i PoÈ™ta Română este parte a unui proces firesc, prin care CEC Bank, în linie cu strategia anunÈ›ată, contribuie la creÈ™terea gradului de digitalizare a companiilor în România. Totodată, în vederea creÈ™terii gradului de incluziune È™i educaÈ›ie financiară, CEC Bank, prin rolul social pe care È™i l-a asumat, È™i-a menÈ›inut amprenta teritorială pe tot cuprinsul României, inclusiv în zonele rurale”, a subliniat Bogdan NeacÈ™u, preÈ™edintele CEC Bank.
Despre Compania NaÈ›ională ”PoÈ™ta Română”
PoÈ™ta Română este operatorul naÈ›ional din domeniul serviciilor poÈ™tale ÅŸi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării È™i Digitalizării (93,52% din pachetul de acÈ›iuni) È™i Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de acÈ›iuni).
De 162 de ani, Compania NaÈ›ională “PoÈ™ta Română” se reinventează permanent, într-o Românei în care durata medie de viață a companiilor nu depășeÈ™te 10 ani, conform cifrelor oficiale. Ne modeizăm, investim în digitalizare, în tehnologie È™i în parteneriate strategice, iar astăzi, mai mult ca niciodată, suntem puteic orientaÈ›i către client. Ne-am făcut un scop în sine nu doar din a face performanță, ci È™i din a nu lăsa în urmă niciun român.
InformaÈ›ii mai multe despre serviciile È™i produsele PoÈ™tei Române pot fi găsite accesând site-ul www.posta-romana.ro.
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituÈ›ia financiară cu cea mai lungă tradiÈ›ie din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reÈ›ea naÈ›ională, cu peste 1.000 de sucursale È™i unități teritoriale È™i cu active de 93,23 miliarde de lei, la sfârÈ™itul semestrului I 2024.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piaÈ›a românească È™i oferă o gamă completă de produse È™i servicii persoanelor fizice, IMM-urilor È™i corporaÈ›iilor mari, prin multiple canale de distribuÈ›ie: unități bancare, reÈ›ele de ATM È™i POS, mobile banking (CEC app) È™i magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse È™i servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele È™i serviciile oferite de CEC Bank pot fi obÈ›inute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienÈ›i la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Despre Grupul CEC Bank
Grupul CEC Bank a luat ființă prin preluarea, la data de 27.07.2023, de către CEC BANK S.A., a pachetului majoritar de acÈ›iuni (99,993%) al Fondului de Garantare a Creditului Rural – I.F.N. S.A. (FGCR), alături de Ministerul Agriculturii È™i Dezvoltării Rurale.
FGCR are ca obiect principal de activitate asumarea de angajamente de garantare ÅŸi emiterea de garanÅ£ii pe seama fondurilor publice, a surselor proprii ÅŸi a oricăror alte surse pentru credite ÅŸi alte instrumente de finanÅ£are care pot fi obÅ£inute de persoane fizice ÅŸi juridice – producători agricoli ÅŸi procesatori de produse agro-alimentare, pentru realizarea producÅ£iei agricole, stocarea / procesarea produselor agricole ÅŸi realizarea obiectivelor de investiÅ£ii în aceste domenii. FGCR acordă garanÈ›ii pe seama surselor puse la dispoziÈ›ie de Ministerul Agriculturii È™i Dezvoltării Rurale È™i în condiÈ›iile stabilite printr-o serie de acte normative. Detalii se regăsesc pe website-ul FGCR – https://fgcr.ro/ .
BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii
Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii
Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii
În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii