Millennium Bank a lansat o noua oferta de credite ipotecare si credite de nevoi personale cu ipoteca

Autor:

Bancherul.ro
2009-03-03 16:42

Millennium Bank a lansat o nouă ofertă de credite ipotecare şi credite de nevoi personale cu ipotecă, adaptată actualelor condiţii ale pieţei. Structura de costuri pentru ambele tipuri de produse este foarte transparentă, fără comisioane ascunse, singurul comision fiind cel de acordare, de maximum 2%. rnrnClienţii Millennium Bank beneficiază acum de gratuitate în ce priveşte comisioanele de analiză, de administrare şi de rambursare anticipată.rnrn“Această nouă ofertă a Millennium Bank este adaptată nevoilor actuale ale clienţilor şi se concentrează pe menţinerea unui grad înalt de transparenţă şi pe utilizarea avantajului de a fi o bancă flexibilă, capabilă să-şi ajusteze constant produsele şi serviciile în funcţie de evoluţia pieţei”, a declarat Jose Toscano, Director General al Millennium Bank România.rnrnCreditul Ipotecar de la Millennium Bank se acordă pe o perioadă de până la 30 de ani. Finanţarea poate ajunge până la 70% din valoarea locuinţei achiziţionate şi poate fi de maximum 300.000 de euro (sau echivalentul în lei). rnrnCreditul de Nevoi Personale cu Ipotecă oferă 65% din valoarea imobilului ipotecat şi poate ajunge la maximum 150.000 de euro (sau echivalentul în lei). Imobilul ipotecat poate fi proprietatea solicitantului de credit sau a unei terţe părţi. Perioada de rambursare a Creditului de Nevoi Personale cu Ipotecă este de până la 20 de ani.rnrnMillennium Bank acceptă o gamă variată de surse de venituri – salarii, bonusuri, comisioane din vânzări, venituri din participarea la consilii de administraţie şi cenzori, drepturi de autor, venituri din chirii, dividende, venituri din activităţi independente, pensii, venituri obţinute în străinătate, diurne, diurne navigatori. rnrnBanca permite maximum doi co-debitori (soţ/soţie, partener, părinţi, socri, copii, fraţi/ surori, cumnaţi/cumnate). Clienţii beneficiază de asigurare de viaţă oferită gratuit de către bancă la achiziţionarea unui Credit Ipotecar sau a unui Credit de Nevoi Personale cu Ipotecă.rnrnDobânda pentru cele două produse este variabilă şi este actualizată la fiecare trei luni, în funcţie de evoluţia indicatorilor EURIBOR/ROBOR la trei luni.rnrnCampania de promovare pentru cele două produse se va desfăşura până pe 17 aprilie, utilizând TV, print, online, outdoor şi indoor. GMP Advertising este agenţia care a creat conceptul publicitar, iar Initiative Media s-a ocupat de achiziţia de spaţiu media.rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BT finanteaza un parc fotovoltaic al Simtel

Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Pay with BT Pay, disponibilă pe 30.000 de site-uri și aplicații

Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii

Asigurare de calatorie din CEC app

Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii

Victoriabank, detinuta de Banca Transilvania, se extinde în Republica Moldova

Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii