“Din această săptămână am intrat în faza finală a închiderii serviciilor MyBRD pentru clienții persoane fizice, care se va încheia în prima parte a săptămânii viitoare. Noua platformă YOU BRD va rămâne unicul serviciu de bancă la distanță pentru clienții persoane fizice”, anunta BRD, intr-o postare pe Facebook:
Bine de știut:
✔ Clienții cu Carte de Identitate românească și un card BRD activ își pot descărca imediat aplicația YOU BRD din AppStore, Google Play și App Gallery și se pot înrola de la distanță
✔ Clienții aflați în altă situație sunt invitați în cea mai apropiată unitate BRD pentru activarea aplicației YOU
⚠ Atenție, în procesul de înrolare trebuie folosite adresa de email și numărul de telefon înregistrate la bancă
Nu există comentarii pentru această știre.
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii