Aplicatia Eximbank, indisponibila temporar

Autor:

Bancherul.ro
2023-03-23 09:59

Anunt Eximbank:

INDISPONIBILITATE TEMPORARA INTERNET BANKING PERSOANE FIZICE

Va informam ca joi, 23 martie 2023, serviciul de Internet Banking pentru persoane fizice va fi indisponibil in intervalul 20:00 – 24.00, ca urmare a derularii activitatilor periodice de verificare, intretinere si actualizare a echipamentelor IT.

Ne cerem scuze pentru eventualele nepaceri si va multumim pentru intelegere.

Recomandari de securitate

Va reamintim ca EximBank nu solicita, in nicio situatie, din proprie initiativa, informatii confidentiale (nume utilizator si parola pentru accesul la serviciul de Internet Banking e-bancamea, numarul cardului, data expirarii si codul PIN al acestuia etc.), in mod direct, telefonic sau prin e-mail.

Daca primiti solicitari de a furniza informatii personale de tipul celor mentionate mai sus, sunteti rugat sa nu le dati curs si sa contactati imediat Banca, dupa caz, la numarul de telefon 021.305.95.05 sau e-mail suport.IB.retail@eximbank.ro (asistenta Internet Banking) sau 021.304.81.00 (Call Center Carduri).

In cazul in care, pe durata utilizarii serviciului de Internet Banking e-bancamea observati un comportament neobisnuit al aplicatiei, ca de exemplu aparitia unui mesaj care anunta ca aplicatia este indisponibila si care va cere reautentificarea sau introducerea unui nou cod token, va rugam sa nu dati curs cererii, sa inchideti calculatorul si sa contactati Banca.

Comentarii

MACSIM TEODORA DENISA

Credit ipotecar

As dori sa fac o simulare de credit ipotecar pentru achiziționarea unei case

Sladec Valeriu george

Imprumt cu amanții apartament

Vreau imprumt ipotecar garanția apartament

Sladec Valeriu george

Imprumt cu amanții apartament

Vreau imprumt ipotecar garanția apartament

Sladec Valeriu george

Imprumt cu amanții apartament

Vreau imprumt ipotecar garanția apartament

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii