Aplicatiile de mobile banking/internet banking ale Raiffeisen Bank nu sunt functionale (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2023-02-25 09:00

Aplicatiile de mobile banking/internet banking ale Raiffeisen Bank, precum Smart Bank, nu sunt functionale in prezent, conform informatiilor publicate de banca, in pagina privind disponibilitatea serviciilor (vezi foto).

Clientii Raiffeisen se plang ca nu au acces la conturi prin intermediul aplicatiilor, conform sesizarilor primite la Reclamatiibanci.ro.

Raiffeisen a raportat un incident informatic in data de 21 februarie 2023, in urma caruia nu au putut fi utilizate, pe parcursul respectivei zile, aplicatiile de mobile/internet banking, printre care si Smart Mobile. (vezi aici detalii)

ACTUALIZARE 26.02.2023, ora 20

Pe pagina Raiffeisen Bank privind disponibilitatea serviciilor, aplicatiile de mobile/internet banking continua sa figureze ca fiind nefunctionale:

“Raiffeisen Smart Market Serviciu nefunctional

Raiffeisen Smart Mobile pentru clienti persoane fizice Serviciu nefunctional

Raiffeisen Online pentru clienti persoane fizice Serviciu nefunctional

Raiffeisen SmartToken Serviciu nefunctional

Raiffeisen Smart Mobile pentru clienti persoane juridice Serviciu nefunctional

Raiffeisen Online pentru clienti persoane juridice Serviciu nefunctional

Raiffeisen Smart Business Serviciu nefunctional

Noul Raiffeisen Online IMM Serviciu nefunctional

OpenBanking (AISP/PISP/CISP) Serviciu nefunctional

Clientii Raiffeisen se plang ca nu pot utiliza serviciile bancare:

“De două zile încerc sa fac un transfer. Reparați odată aplicația de internet banking. Avem și noi niște termene și nu le putem respecta din cauza băncii”, este un comentariu postat pe pagina Facebook a Raiffeisen.

ACTUALIZARE 27.02.2023, ORA 16

Serviciile de mobile/internet banking ale Raiffeisen sunt in continuare nefunctionale, conform site-ul bancii, fapt confirmat si de clientii bancii, la o postare a Raiffeisen pe Facebook privind plata taxelor cu cardul:

“Pentru a plăti o taxă e nevoie de autorizarea prin Smart Token – serviciu care nu funcționează. Voi nu vorbiți între voi sau doar vă bateți joc de noi?”

Reprezentantii Raiffeisen nu au raspuns la intrebarile Bancherul.ro privind problema cu aplicatiile bancii.

ACTUALIZARE 28 FEBRUARIE ORA 10

Pe pagina Raiffeisen.ro privind disponibilitatea serviciilor, apliatiile apar acum ca fiind functionale.

 

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Ce oferte pot primi clientii BCR cu card de salariu si mai multe produse?

BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii

Vrem ramburarea anticipata a creditelor din aplicatiile bancare

Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii

Cardurile OTP Bank nu vor mai putea fi folosite din 1 martie

Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii

Bancile au solutionat amiabil 1.000 de reclamatii ale clientilor prin CSALB, in 2024

În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii