Raiffeisen Bank a avut astazi probleme cu functionarea aplicatiilor de mobile banking Smart Mobile si Smart Token, conform informatiilor publicate de banca, la reclamatiile clientilor.
“In acest moment inregistram un incident care are impact asupra aplicatiei Smart Token. Ne pare rau pentru inconvent, dar te asiguram ca situatia este temporara.
Lucrurile vor reveni la normal in cel mai scurt timp posibil.
Colegii nostri lucreaza la remedierea situatiei. Poti verifica in timp real disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.
Iti multumim pentru intelegere!”, a postat Raiffeisen, pe Facebook.
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii