Firma de recuperare creante Kruk nu are pe site-ul propriu, https://ro.kruk.eu, informatii cu privire la procesul de depunere si administrare a unei reclamatii.
De aceea, o reclamatie la Kruk se poate face prin orice mijloc de comunicare facut public de firma, astfel:
– prin posta, la adresa:
KRUK ROMÂNIA SRL
Splaiul Unirii nr.165
TN Offices 2
Etajele 7, 8, 9, parter și subsol
Sector 3, Bucureşti
– prin telefon:
Telefon: +4031.413.2000
– prin e-mail:
e-mail: client@kruk.com.ro
– prin formularul de contact de pe site-ul Kruk, la acest link
Sentinta Judecatoriei Sector 1 prin care statul, prin Ministerul Dezvoltarii, si Aedficium Banca pentru Locuinte, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, sunt obligati sa achite prima de stat unui fost client... detalii
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a emis patru amenzi, in valoare de 40.000 de lei, firmelor de recuperare creante, in cadrul unui control la nivel national, conform informatiilor furnizate de ANPC, la solicitarea Bancherul.ro.Firmele de recuperare creante care au fost amendate au incalcat legea protectiei consumatorului, printre altele, cu privire la "informarea consumatorului privind cesiunea de creanţă, precum și notificarea cesiunii de creanța de către cedent consumatorului în termen de 10 zile calendaristice de la încheierea contractului de cesiune de creanţă dintre instituția financiar bancară/nebancară și entitatea de recuperare creanțe", se arata intr-un raspuns al ANPC la solicitarea Bancherul.ro.Raspunsul ANPC:"În perioada 15.11.2021-10.01.2022, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a desfăşurat o acţiune tematică de control la nivel naţional de verificare a respectării prevederilor legale privind protecţia consumatorilor de către entitățile de recuperare creanțe în activitatea... detalii
Pe parcursul anului 2021, la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au fost înregistrate 463 reclamații din partea consumatorilor de servicii financiare oferite de banci si Institutii Financiare Nebancare (IFN).ANPC a verificat instituții financiare bancare și nebancare, constatându-se că, în cazul unei instituții financiare nebancare, caracteristicile principale ale creditului erau prezentate într- un mod înșelător/ambiguu.Extras din Raportul anual ANPC 2021:Servicii financiareANPC a acordat o atenție deosebită plângerilor consumatorilor privind serviciile financiare, ținând cont de impactului financiar foarte puternic asupra consumatorilor atunci când le sunt încălcate drepturile.Pe parcursul anului 2021:• au fost înregistrate 463 reclamații din partea consumatorilor;• au fost încheiate 7 Procese Verbale de Constatare a Contravenției, cu amenzi în valoare totală de 92.000 lei și 5 avertismente;• au fost restituite consumatorilor sume în valoare 1.396.760,83 lei, 3.662.407,12 CHF și 3.377.937,73 Euro ca urmare a acțiunilor... detalii
Procedura de solutionare a unei reclamatii la banca Revolut, conform informatiilor pubicate pe site-ul bancii:Cum se face o reclamațieDacă doar doriți să discutați cu cineva despre o problemă care vă... detalii