Aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2022-05-13 16:17

Nu functioneaza aplicatiile de mobile banking si internet banking Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business, a anuntat Raiffeisen Bank, in jurul orei 18,20, pe Facebook:

“Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident tehnic care are impact asupra aplicațiilor Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business.

Colegii noștri lucrează la remedierea cât mai rapidă a situației.
Puteți verifica disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.

Vă mulțumim pentru înțelegere!”

Clientii bancii s-au plans, pe Facebook, ca aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza de 3-4 ore, tocmai intr-o zi de salariu.

“Nu cred ca exista banca in Romania cu mai multe probleme tehnice ca voi. Sunteti un fel de Vodafone al sistemului bancar”, a comentat cineva pe Facebook.

ACTUALIZARE

Raiffeisen a anuntat, in jurul orei 19, ca aplicatiile functioneaza din nou:

“UPDATE, 19:13 – Incidentul a fost rezolvat. Aplicațiile sunt funcționale.”

14.05.2022, ora 13:34

“Nici la aceasta ora nu funcționează online la Raiffeisen.
E cazul sa schimb banca?”, ne-a transmis un cititor.

Intr-adevar, conform site-ului Raiffeisen Bank, sectiunea “Disponibilitatea serviciilor”, cele trei aplicatii (Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business) apar ca fiind in continuare nefunctionale (vezi foto)

[1]

Conform unei postari pe Facebook, ca raspuns la reclamatia unui client ca nici acum nu merge aplicatia, Raiffeisen spune ca in prezent aplicatiile sunt functionale, insa are cateva recomandari:

“In prezent, aplicatiile de internet/mobile banking functioneaza in parametrii normali.

Iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache.”

 

Comentarii

De la: Stanciu Albumita Subiect:

Aplicația neo bt

Comentariu:

Continua s? nu mi funcționeze,am neap?rat? nevoie !

De la: Vasile Pop Coman - Bancherul.roSubiect:

problema Neo BT

Comentariu:

Exista o problema de functionare a aplicatiei Neo BT, precum si cu utilizarea cardurilor, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania. "Ne pare r?u pentru situație, sistemele funcționeaz? cu mici fluctuații. Lucr?m la rezolvarea problemei", a anuntat Banca Transilvania, pe Facebook. Sfatul meu este sa mai asteptati pana cand banca solutioneaza aceasta problema si sa incercati mai tarziu sa folositi aplicatia Neo BT.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Credite BT Direct pentru pacientii Medicover

Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii

Probleme cu cardurile BRD Mastercard

Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii

Card cu OLED in editie limitata: BT Visa UNTOLD

Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii

Creditele si depozitele la TBI Bank, indisponibile pana in 1 aprilie

TBI Bank anunta ca "intre 27 martie si 31 martie, efectuam o actualizare importanta a sistemelor noastre. Din 1 aprilie, toate serviciile vor fi din nou disponibile": Serviciile indisponibile in... detalii