Cum se face o reclamatie la Unicredit Bank

Autor:

Bancherul.ro
2021-09-13 13:48

Procesul de reclamatii al Unicredit Bank:

Informatiile publicate de banca:

In aplicarea regulilor privind administrarea reclamatiilor in sectorul financiar-bancar, UniCredit Bank S.A. (“UniCredit Bank/ Banca”) pune la dispozitia publicului, si pe pagina de internet http://www.unicredit.ro, urmatoarele informatii:

rn

    rn

  • Prin petent se intelege persoana fizica sau juridica care a depus o reclamatie catre Banca cu privire la prestarea unei activitati sau unui serviciu oferit de Banca.
  • rn

  • Prin reclamatie se intelege cererea sau sesizarea formulata in scris, prin care un petent isi exprima nemultumirea cu privire la activitatile si serviciile prestate de Banca. Orice reclamatie va fi formulata in scris, semnata de catre petent sau imputernicitii legali ai acestuia (care actioneaza exclusiv in numele petentului si fara un interes comercial propriu) si poate fi depusa la sediul central sau la oricare dintre sediile unitatilor teritoriale ale Bancii, sau poate fi transmisa prin:
    i) posta, la adresa Bd. Expozitiei nr.1F, sector 1, Bucuresti, cod postal 012101
    ii) posta electronica, la adresa infocenter@unicredit.ro
    iii) sistem on-line pe site-ul UniCredit Bank, Sectiunea “Opinii si Sesizari”.

    De asemenea, sesizari pot fi formulate si telefonic la numarul +40 21 200 2020 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Telekom Romania, Orange, RCS&RDS, Vodafone).

    Petentul poate verifica stadiul solutionarii reclamatiei depuse utilizand mijloacele de contact mentionate mai sus.

  • rn

  • Petitia trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii:

    – datele de identificare ale petentului (pentru persoane fizice: nume si prenume petent, CNP, act de identitate, domiciliu, numar de telefon, e-mail; pentru persoane juridice: denumire petent, numar de inregistrare in Registrul Comertului (J), CUI, sediul social, numar de telefon, e-mail, reprezentant legal);

    – calitatea petentului care formuleaza petitia (titular/reprezentant legal);

    – obiectul petitiei: serviciul ori activitatea reclamata;

    – orice documente sau alte informatii relevante.

    Petitiile sunt inregistrate de catre Banca in Registrul unic de petitii.

    Banca va raspunde la fiecare reclamatie primita in termenul legal, potrivit dispozitiilor relevante aplicabile.

    In scopul solutionarii reclamatiei, Banca poate contacta petentul pentru furnizarea de informatii suplimentare.

    In cazul in care nu poate fi furnizat un raspuns in termenul respectiv, Banca va informa petentul cu privire la cauzele intarzierii si va indica termenul probabil in care va fi finalizata analizarea reclamatiei.

    In cazul in care solutia finala nu raspunde pe deplin solicitarii petentului, Banca va oferi explicatii detaliate privind masurile adoptate, petentul avand dreptul de a utiliza modalitatile de solutionare pe cale amiabila a litigiilor (medierea, concilierea, arbitrajul), prevazute de dispozitiile legale in vigoare, si de a se adresa organelor si autoritatilor competente, cum ar fi:

    – Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) – Bucuresti, Str. Sevastopol nr. 24, sector 1, office@csalb.ro;

    – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) – Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, office@anpc.ro;

    – Autoritatea Nationala De Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) – Bucuresti, Bld. Gheorghe Magheru nr. 28 – 30, sector 1, cod postal 010336, anspdcp@dataprotection.ro;

    – Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) – Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, office@asfromania.ro;

    – instantele de judecata competente in solutionarea litigiilor.

  • rn

rn

Sursa: Unicredit.ro

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii