Care sunt codurile/parolele de care am nevoie pentru aplicatia de mobile/internet banking si cum le primesc?

Autor:

Bancherul.ro
2021-06-22 09:03

Trebuie sa stii ca pentru a folosi o aplicatie de internet/mobile banking este nevoie de coduri de utilizator si parole pe care trebuie sa le primesti de la banca la care ai contul, in urma semnarii unui contract.

Activarea aplicatiei si, implicit, primirea codurilor si parolei, se face, de regula, la sediul bancii, dar tot mai multe banci permit si activarea online a aplicatiei, fara a mai fi nevoie sa mergi la banca.

⦁ Codul de utilizator se generează automat la înregistrare, dar poate fi schimbat. Se intră în meniul de setări a contului și acolo există opțiunea de a stabili un nou cod, pe care urmeaza sa-l folosesti pentru accesul in aplicatie.

⦁ Parola aleasă in momentul activarii aplicatiei poate fi si ea schimbată de câte ori dorești.

SFATUL NOSTRU: Este recomandată schimbarea codului și a parolei ori de câte ori consideri că nu mai sunt secrete și chiar periodic, pentru a elimina orice posibilitate de fraudă.

Pentru o siguranta sporita, unele aplicatii de internet/mobile banking functioneaza pe baza unui cod unic furnizat de o aplicatie dedicata (e-token) sau de un token fizic.

Poți să intri mai simplu și mai rapid în platforma de internet banking sau în aplicația pentru smartphone cu autentificarea cu amprentă, fără combinații complicate de cifre, litere mari sau mici, ușor de uitat.

Accesul este sigur, deoarece știi deja că amprenta ta este unică.

Din aplicație îți poți activa autentificarea cu amprentă simplu: te loghezi cu parola ta, accesezi meniul de setări al contului la opțiunea de autentificare cu amprentă și confirmi amprenta setată în telefonul tău, prin introducerea parolei.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Online banking in siguranta

Tentativa de frauda tip phishing destinata clientilor ING Bank

Clientii ING Bank, utilizatori ai aplicatiei Home Bank, au fost vizati ieri de o tentatia de frauda tip phishing, prin intermediul unor e-mailuri.E-mailurile pareau ca sunt trimise de ING Bank,... detalii

Pot să îi ofer un card bancar copilului meu?

"Sunt client ING, iar fiul meu de 14 ani îÈ™i doreÈ™te propriul său card, aÈ™a cum a văzut la un coleg de clasă. Există astfel de servicii în România? Este... detalii

Cum gestionez cheltuielile la comun într-o excursie cu familia?

"Toamna aceasta voi merge într-o vacanță alături de familie, părinÈ›ii mei È™i socrii. Există o soluÈ›ie prin care să planific această călătorie, astfel încât să avem control asupra cheltuielilor, dar... detalii

Cum aș putea să previn fraudele cu cardul realizate de persoane din alte țări?

"O persoană apropiată a observat recent în aplicaÈ›ia băncii o serie de tranzacÈ›ii din Italia. Ea a fost în È›ară în tot acest timp, aÈ™a că nu ar fi avut... detalii