Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online au avut probleme de functionare

Autor:

Bancherul.ro
2021-02-15 21:28

Aplicatiile de internet/mobile banking ale Raiffeisen Bank (Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online) nu au functionat pe parcursul zilei de astazi, problema fiind remediata in jurul orei 18,30, conform unui anunt al bancii.

“Din nou nu merge aplicatia!”, s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.

Raiffeisen i-a raspuns:

“In cursul zilei am intampinat un incident pe platformele de mobile/ internet banking.
Incepand cu ora 18:30, acestea functioneaza la parametrii normali.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si iti multumim pentru intelege!”

Clientii Raiffeisen s-au plans ca aplicatia are probleme de functionare de cateva zile si nu pot lua legatura cu banca prin telefon, intrucat la call center nu li se raspunde.

“Bună, aplicația merge prost de câteva zile! Am sunat in repetate rânduri la suport iar apelul a fost respins automat. O singură data am trecut de robot, iar după jumătate de ora de așteptat pe linie pt suport, apelul a fost inchis automat!”, a postat un client Raiffeisen, pe Facebook.

Raiffeisen a raspuns:

“In prezent inregistram un incident care impacteaza functionalitatea aplicatiilor de mobile/internet banking.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si te asiguram ca lucram la solutionarea acestuia in cel mai scurt timp posibil.

Incercam sa raspundem tuturor apelurilor primite in cel mai scurt timp posibil, insa in anumite perioade de timp, durata de asteptare poate fi mai mare in functie de numarul clientilor ce ne contacteaza si in functie de operatiunile pe care acestia le doresc.

Te rugam sa ramai in asteptare, apeland de pe numarul de telefon declarat bancii, pentru a-ti pastra prioritatea in preluarea apelului. Iti multumim pentru intelegere!”

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Aplicațiile BT Pay și BT Go înlocuiesc BT24 și NeoBT

BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Banca Transilvania introduce inteligența artificială în BT Pay

Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii

De cine este detinuta Garanti BBVA Romania?

Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii