Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking:
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
COMISIOANE BANCA LA DISTANTAServicii de bancă la distanţăValabil pentru persoane fizice • Actualizat mai 2021MyBRD Mobile Administrare serviciu de mobile banking 4,5 Lei / lunăUtilizare USSD 0,5 Lei / sesiuneMyBRD... detalii
TERMENI SI CONDITII CONTRACTUALE ALESERVICIULUI YOU BRDA. PRINCIPII GENERALEClientul poate subscrie la diverse servicii ale BRD - Groupe Societe Generale (denumita in continuare “Banca”) printre care siServiciul YOU BRD, cu... detalii
Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking:Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod... detalii
Ghid utilizare token sub forma de card bancar1. Ce este un token sub forma de card bancar?Un token sub forma de card bancar este un dispozitiv care calculeaza o parola... detalii