“Am IOS 14.0, instalat de ieri. Nu mai functioneaza MyBRDMobile. Cand accesez serviciul, porneste pentru o secunda apoi se inchide aplicatia. De ce?”, intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
Raspuns ReclamatiiBanci.ro
BRD m-a informat ca, intr-adevar, aplicatia myBRD nu functioneaza pe noua versiune a sistemului de operare IOS 14.0 a telefoanelor iPhone.
BRD spune ca problema se va rezolva saptamana viitoare, prin actualizarea aplicatiei myBRD.
Iata precizarile BRD: “Situatia este legata de noua versiune de sistem de operare a telefoanelor Apple. Suntem deja in teste cu update-ul aplicatiei MyBRD mobile pentru iOS 14 si speram ca va fi gata in primele zile ale saptamanii viitoare. “ (vezi aici raspunsul integral)
Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici si te ajutam.
COMISIOANE BANCA LA DISTANTAServicii de bancă la distanţăValabil pentru persoane fizice • Actualizat mai 2021MyBRD Mobile Administrare serviciu de mobile banking 4,5 Lei / lunăUtilizare USSD 0,5 Lei / sesiuneMyBRD... detalii
TERMENI SI CONDITII CONTRACTUALE ALESERVICIULUI YOU BRDA. PRINCIPII GENERALEClientul poate subscrie la diverse servicii ale BRD - Groupe Societe Generale (denumita in continuare “Banca”) printre care siServiciul YOU BRD, cu... detalii
Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking:Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod... detalii
Ghid utilizare token sub forma de card bancar1. Ce este un token sub forma de card bancar?Un token sub forma de card bancar este un dispozitiv care calculeaza o parola... detalii