ING Bank Romania are din nou probleme cu accesul in aplicatia de mobile banking Home Bank.
“Aplicatia Home Bank este functionala. In cazul in care intampinati probleme de logare, va rugam sa stergeti setarile cash si sa reinstalati aplicatia. Va cerem scuze pentru dificulatile intampinate si va asiguram ca echipele noastre lucreaza la remedierea situatiei”, a anuntat banca, pe site-ul ING.ro.
“Stau de 20 de minute pe telefon incercand sa vorbesc cu ei. Nu au bunul simt sa anunte ca e picata aplicatia. Se intampla, intelegem, dar anuntati!”, s-a plans un client ING, pe Facebook.
“Prea des…”, a reclamat alt client ING.
“Aplicatia nu este picata, este vorba doar despre o problema de afisare. Avem rugamintea sa reinstalati aplicatia si sa reincercati logarea. Situatia o sa fie rezolvata asa”, a raspuns ING.
“Daca stiti de problema, nu trebuia sa anuntati”, a reprosat bancii alt client ING.
ING are deseori probleme cu aplicatia Home Bank sau cu cardurile.
Ultimul incident a avut loc la sfarsitul lunii iunie, cand ING Bank a dublat platile cu cardurile, pentru a doua luna la rand (vezi aici detalii).
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii