Aproximativ 6.000 de persoane au aplicat la creditele BT cu discount din cadrul campaniei #SummerVibes , care a avut loc luni, 20 iulie, pe parcursul a 15 ore, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:
Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale Practic BT şi împrumuturile imobiliare-ipotecare, cu 70% dintre aplicaţii, cifre care confirmă tendinţa continuării investiţiilor în planuri personale şi a creşterii investiţiilor în locuinţe – fie în cele pe care clienţii le au deja, fie în apartamente sau case noi.
În etapa de teasing a campaniei, aproape 10.000 de persoane s-au înscris pentru a primi noutăţi despre campanie, iar trei dintre acestea au câştigat prin tragere la sorţi câte un weekend în glamping, în România.
Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţă de Banca Transilvania şi înseamnă
discounturi şi beneficii la produse şi servicii. #SummerVibes a fost a doua campanie de acest
gen anunţată de BT de la începutul pandemiei pentru a susţine clienţii.
Informatiile necesare privind actualizarea datelor personale la Banca Transilvania, conform informatiilor publicate de banca:Cum actualizez datele mele personale?Poți face asta simplu și rapid, alegând una din cele 5 variante -⠀Accesând secțiunea... detalii
Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6) Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanțăBanca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate... detalii
Banca Transilvania deschide Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu furnizori... detalii
Banca Transilvania se alătură Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin - CONAF.Datorită acestui parteneriat, BT va transpune principiile CONAF, în linie cu Strategia UE pentru Egalitate de Gen 2020 – 2025,... detalii