Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca a implementat un robot telefonic pentru preluarea cererilor de amanare a ratelor la credite.
Pana acum, cererile de amanare a ratelor se puteau face doar prin completarea unui formular de pe site-ul BCR sau prin e-mail (contact.center@bcr.ro), intrucat la call center-ul BCR (*2227), la care clientii oricum asteaptau foarte mult, nu exista si optiunea de amanare a ratelor.
Pana acum, BCR a amanat ratele la creditele detinute de peste 30.000 de clienti, conform unui comunicat al bancii.
Comunicatul BCR
“Dragi prieteni,
De astăzi, ne întoarcem într-o nouă viață. Depinde însă de noi toți să fie bine. E timpul să avem #încredere, curaj și, mai ales, să respectăm eforturile oamenilor din prima linie, pentru ca munca lor să nu fie în zadar.
Noi rămânem dedicați eforturilor de a ne readapta permanent, de a menține complet operaționale serviciile bancare și a ne proteja colegii. Lupta e departe de a se fi terminat.
Iată ce am reușit să facem în ultimele zile:
– Peste 30.000 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 35.000 de cereri depuse de către persoanele fizice;
– 13.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educație financiară;
– Toate sucursalele bancare BCR sunt complet funcționale (excepție unitățile bancare care își desfășoară activitatea in mall-uri și unele clădiri de birouri);
– 900 de panouri plexi de protecție introduse in toate sucursalele, alte 300 fiind în proces de instalare;
– Nou record al mediei zilnice de apeluri înregistrat în Contact Center – 17.000 de interpelări telefonice din partea clienților;
– Media de așteptare pentru răspuns în Contact Center a scăzut de la 16 minute, în aprilie, la 11 minute, în prezent;
– Am implementat un nou robot telefonic (IVR), capabil să preia automat solicitările de amânare a ratelor; 524 de cereri preluate deja prin această noua facilitate;
– Peste 1.000 de notificări au fost trimise clienților BCR care lucrează în prima linie – medici și personal sanitar, poliție, armată, cu mesajul că ne pot apela în regim prioritar pe linii dedicate. Timpul mediu de preluare a apelurilor venite din partea acestor clienți a fost sub 14 secunde;
– Peste 80.000 de carduri care urmează să expire în lunile mai și iunie au fost pregătite pentru livrare și urmează să fie expediate, pe cheltuiala băncii;
– Peste 18.000 de clienți, ale căror carduri urmau să expire în perioada aprilie-iunie, și-au actualizat adresele în George, în urma notificărilor trimise de bancă;
– 362.000 de clienți și-au activat noul serviciu “Push notifications” disponibil în George;
– 900 de conturi de PFA au fost deschise printr-un flux simplificat, 8.385 de la începutul lui aprilie, cu o medie de 180 de conturi/zi;
Banca Comercială Română a lansat două noi funcționalități în platforma de banking inteligent George - Round Up și Spotlights, menite să le asigure utilizatorilor premisele pentru o viață financiară cât... detalii
Banca Comercială Română a lansat două noi funcționalități în platforma de banking inteligent George - Round Up și Spotlights, menite să le asigure utilizatorilor premisele pentru o viață financiară cât... detalii
BCR este disponibilă non-stop prin George, Contact Center și automate bancare. Pe 15 august, unitățile băncii vor fi închise, cu excepția celor din marile centre comercialeBanca Comercială Română anunță că... detalii
Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti, conform unui anunt BCR:NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul... detalii