Banca Transilvania intareste mesajul sau pentru clienti, de a fi responsabili, pentru sanatatea lor si a celorlalti, de a veni la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:
Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate.
1. Mentinem standardele de siguranta:
· Persoanele care vin la banca trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte:
– in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT;
– la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor;
– distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m;
· Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.
2. Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise:
· Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;
· Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.
3. Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta:
· Solutiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.
4. Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:
· Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro
5. Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:
· Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage, prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);
· Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor pot accesa acest simulator.
Banca Transilvania isi avertizeaza clientii ca exista tentative de fraude prin mesaje SMS pe telefon in care li se cere sa-si actualizeze numerele de telefon, in urma fuziunii cu OTP... detalii
Înșelătoriile au forme diferite în banking și toate au același scop, să găsească victime, miza fiind atât banii, cât și informațiile personale. Unele sunt făcute în așa fel încât să... detalii
Informatiile necesare privind actualizarea datelor personale la Banca Transilvania, conform informatiilor publicate de banca:Cum actualizez datele mele personale?Poți face asta simplu și rapid, alegând una din cele 5 variante -⠀Accesând secțiunea... detalii
Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6) Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanțăBanca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate... detalii