Banca Transilvania intareste mesajul sau pentru clienti, de a fi responsabili, pentru sanatatea lor si a celorlalti, de a veni la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:
Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate.
1. Mentinem standardele de siguranta:
· Persoanele care vin la banca trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte:
– in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT;
– la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor;
– distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m;
· Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.
2. Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise:
· Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;
· Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.
3. Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta:
· Solutiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.
4. Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:
· Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro
5. Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:
· Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage, prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);
· Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor pot accesa acest simulator.
Informatiile necesare privind actualizarea datelor personale la Banca Transilvania, conform informatiilor publicate de banca:Cum actualizez datele mele personale?Poți face asta simplu și rapid, alegând una din cele 5 variante -⠀Accesând secțiunea... detalii
Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6) Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanțăBanca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate... detalii
Banca Transilvania deschide Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu furnizori... detalii
Banca Transilvania se alătură Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin - CONAF.Datorită acestui parteneriat, BT va transpune principiile CONAF, în linie cu Strategia UE pentru Egalitate de Gen 2020 – 2025,... detalii