ING suspenda majorarea unui comision pentru POS-urile magazinelor

Autor:

Bancherul.ro
2020-03-16 11:57

ING Bank a decis sa amane, din cauza coronavirusului, majorarea comisionului aplicat magazinelor pentru acceptarea platilor cu cardurile la POS-uri, de la 0,8% la 1% din pretul fiecarei plati.

Informarea privind majorarea comisionului a fost transmisa saptama trecuta, in 11 martie, in plina criza a coronavirusului, insa din cauza escaladarii situatiei, banca a decis a suspende aplicarea deciziei “pana la o data pe care o vom comunica ulterior”.

In privinta amanarii ratelor, adauga ING, “monitorizam atent situatia generata de COVID-19 si lucram continuu la un plan de masuri pentru sprijinirea clientilor nostri cei mai afectati in aceasta perioada dificila.

Siguranta si protectia angajatilor nostri este prioritatea numarul 1 a bancii in aceste momente”, subliniaza ING.

Comentarii

Bosie Nineta Maria

Nu stiu cum pot afla " token "

Va rog sa mi-l transmiteti . Merci

DIMITRIE VASILESCU

dificultati in utilizarea "mobile token"

Pentru a utiliza tranzactii on line, deschid "mybrdnet" pe un laptop ASUS (sau pe tableta SAMSUNG) si obtin OTP ul pe un telefon SAMSUNG. Incarcarea se face desul de greu (cca un minut ) Pot efectua o tranzactie, dar cind cer printarea chitantei / dovezii de efectuare a tranzactiei, sau doresc, in continuare sa efectuez o alta tranzactie, sesiunea se inchide cu mesajul "din motive de securitate ati fost delogat". Pentru efectuarea altei tranzactii trebuie sa ma "loghez" din nou. Consider, "dubioasa " aceasta situatie si va rog a o investiga/remedia. Va stau la dispozitie cu orice alte detail. Va multumesc.

Vasile Coman - Bancherul.ro

probleme mobile token myBRD

Stimate domnule Vasilescu, pentru rezolvarea problemei, va recomand sa luati legatura cu BRD, la tel. +4 021 302 6161. Daca nu reusiti, va rog sa ma sunati la tel. 0723292899 sau sa-mi trimiteti un e-mail la: vasile.coman@bancherul.ro, pentru a va ajuta.

iuliuciors

dezamăgire

Tipic romînesc: când avem ceva bun, trebuie stricat. Deșteptăciunea care a făcut programul trebuia să se gândească că se adresează populației care nu cunoaște limbajul bancar așa că va trebui să renunțăm la acest serviciu util de care ne-am bucurat atâția ani. Dar îi pasă cuiva acest lucru? Mă îndoiesc!

Vironica Iordan

Accesarea noului Raiffeisen online nu este gratuita

Bananul card reader sau cutiuta neagra pe care fiecare client al bancii Raiffeisen a primit-o gratuit cand a semnat contractual de accesare online a contului bancar a fost inlocuita cu aplicatia SmartToken. Aplicatia Raiffeisen SmartToken genereaza codurile de autentificare si autorizare atat pentru noul Raiffeisen Smart Mobile, cat si pentru noul Raiffeisen Online. SmartToken este o aplicatie pentru telefone celulare ( iPhone, versiunea minima este iOS 11 ) si tablete (Android, versiunea minima este Android 5.0) . Nedetinerea unuia dintre mijloace technice mentionate impedica conectarea online a contului Raiffeisen. Repet: accesarea noului Raiffeisen Online se face prin telefon cellular sau tableta. Daca pana in data de 15 iunie 2020 se putea accesa gratuit contul bancar online, acum clientul trebuie sa faca cheltuieli si sa isi procure cel putin o tableta Android 5.0 ca sa instaleze aplicatia SmartToken. Din acest punct incep sa apara problemele de conectare online pe timpul si cheltuiala clientilor bancii. Sfatul meu este ca daca pana in data de 15 iunie, 2020 a-ti accesat contul bancar online folosind numai un computer, nu va risipiti banii pe tablete si iPhone caci nu o sa fiti multumiti si aplicatia nu o sa functionee snur. Cautati o banca in Romania, care foloseste acesul online pe baza de cont de utilizator, PIN sau parola si mutativa contul bancar cat de repede cu putinta. Am citit foarte multe recenzii despre noul Raiffeisen Online si nu am gasit o persoana multumita. Personal sunt in aceiasi situatie. Am dorit sa accesez contul online si m-am trezit ca micuta cutiuta neagra nu mai are puterii magice. Ca tot omul am sunat la banca si dupa 40 de minute de stat in telefon cu un micut functionar care repeata (citea) aceiasi poveste m-am lasat pagubasa. Degeaba am insistat sa vorbesc cu un sef, caci nici unul nu a fost disponibil. Am trimis email si raspunsul l-am primit peste o saptamna. Evident, un raspuns incomplete care nu a specificat ca aplicatia SmartToken este numai pentru iPhone sau Android (tablet). Intre timp nu am avut de ales si a trebuit sa imi procur o tableta si sa pun aplicatia SmartToken. Am lansat noul Raiffeisen Online si desi am urmat pasii cu strictete introducand codul de utilizator si ultimele 3 cifre ale numarului de telefon inregistrat la banca raspunsul generat este: "Informatiile nu sunt corecte". Deocamdata nici nu a fost nevoie de aplicatia SmartToken. Am sunat iarasi la banca pentru lamuriri care nu au putut fi date si am trimis iarasi email cu imaginea de pe ecranul computerului (screenshot) ca sa demonstrez ca ceia ce vorbesc este adevarat. Acum sunt in saptamna de asteptare…dar promit ca o sa va tin la current.

Lala

Acces extrase

La ce banca se mai listează extrasele in ordine descrescătoare? Ceri 1-30 din luna x si listează din 30 la 1 fara sold zilnic. Un program de toata jena!

BioÈ™ carmen

Pentru actualizarea datelor personale am.folosit online

De ce dacă in sms BRD imi recomnadă sa folosesc metoda online dupa completarea tuturor datelor imi scrie ca nu se transmite online ??????? La ghiseu sunt cozi interminabile ..... Nu inteleg cum vă usurati munca si cum ne ajutati si pe noi

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ING Bank

La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022

Clientii ING vor putea face, din luna decembrie 2022, plati instant in lei catre clientii altor sase banci care accepta astfel de plati: Banca Transilvania, BCR, CEC Bank, Libra Bank, Patria Bank, Vista Bank.Banii trimisi cu platile instant ajung in doar cateva secunde in contul celeilalte banci, indiferent de ora sau ziua in care se fac, spre deosebire de platile normale interbancare, care pot dura chiar si o zi si se pot efectua doar in zilele lucratoare.Anuntul ING:Banii ajung instant când plăteşti din Home’Bank, chiar şi când beneficiarii au cont la alte bănciDin luna decembrie 2022, plăţile interbancare în lei făcute din Home’Bank, inclusiv plăţile efectuate utilizând Alias Pay, vor ajunge la destinatari în doar câteva secunde, indiferent că este noapte sau zi, weekend ori sărbătoare legală. La fel şi în cazul unei încasări.Plăţile se... detalii

Cum evitam tentativele de frauda online?

ING Bank si OLX ne informeaza, intr-un comunicat, cum ne putem apara de fraudatorii din mediul online:• Dă IBAN-ul, nu datele de pe card (numărul de pe fața cardului) dacă... detalii

Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie

Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank, pana in 20 martie 2022, de cand va putea fi folosita pe telefoanele mobile doar noua versiune 4.8 pentru Android si... detalii

Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank

ING Bank a fost implicată într-o nouă emisiune de obligațiuni verzi, în valoare de 500 milioane de euro, pentru NEPI Rockcastle - cel mai mare proprietar de centre comerciale din... detalii