Aplicatia de mobile banking a BRD, myBRD mobile, a avut probleme de functionare pe parcursul zilelor de marti si miercuri, s-au plans clientii bancii, care au reclamat ca aplicatia fie mergea foarte greu, fie nu au reusit sa o utilizeze pentru a face plati sau transferuri de bani.
“Situatia este cunoscuta si lucram la remedierea acesteia”, a anuntat BRD, pe pagina sa Facebook.
“Cam dese problemele. Aplicatia in sine e o petarda obosita din anii 2010. Cam mari comisioanele pentru ceva ce nu merge”, a comentat cineva.
“Cred ca donez peste 50 de lei pe luna doar din cauza faptului ca nu am vreun ATM de BRD pe aproape.
Am stat astazi la coada la banca in mana cu telefonul si aplicatia voastra inutila sa fac un transfer bancar, ca dupa 20 de minute de asteptat sa mi se spuna ca nu merge nimic. Refinantare la alta banca, asta ar fi solutia”, a postat un client BRD.
Cate reclamatii a primit BRD de la clienti in anul 2023 si cum au fost solutionate? Cate dintre litigiile cu clientii au fost solutionate amiabil prin intermediul CSALB (Centrul de... detalii
BRD a publicat pe site o informare privind solutiile oferite clientilor ale caror rate la credite au crescut din cauza dobanzii variabile:Sfaturi financiareSoluții BRD în cazul în care ai un... detalii
Aplicatia YOU BRD va fi indisponibila timp de 2 ore in aceasta seara, timp in care banca va derula o operatiune de mententanta, a anuntat BRD:"În această seară, timp de... detalii
Informatiile publicate de BRD privind procedura de mutare a unui cont la o alta banca:Serviciul de Schimbare ConturiGhid privind transferul relaţiilor de cont curent destinat clienţilor Persoane FiziceAcest ghid conţine paşii... detalii