BRD Groupe Societe Generale publica in premiera cate reclamatii a primit din partea clientilor nemultumiti de serviciile bancii si in cat timp a raspuns banca la diversele solicitari pentru rezolvarea problemelor.
De asemenea, BRD dezvaluie si cate cereri de mediere a conflictelor cu clientii a primit de la CSALB si modul in care acestea au fost solutionate.
Informatia apare in raportul anual al BRD, in care se spune ca “in 2018, am primit la nivelul Departamentului de Relatii cu Clientii 9.520 de reclamatii, sugestii si solicitari.”
Este prezentat si un tabel intitulat satisfactia clientilor, in care se prezita o situatie din ultimii trei ani (2018, 2017 si 2016), cu privire la:
Timp de raspuns dupa primirea reclamatiei (zile): 30 in toti anii.
Timp de raspuns conform procedurii Ombudsman (CSALB) (zile): 90 in toti anii.
Numar de cereri de mediere: 19 in 2016, 60 in 2017, 106 in 2018.
Cazuri gestionate si tratate de Ombudsman (CSALB): 19 in 2016, 60 in 2017, 106 in 2018.
Cazuri gestionate si tratate de Ombudsman (CSALB), incheiate cu hotarare: 5 in 2016, 28 in 2017, 22 in 2018.
Revolut, singura aplicatie bancara din Romania care permite cumpararea de criptomonede, nu garanteaza banii obtinuti din investitia in astfel de monede electronice. „Cazuri în care depozitele nu sunt acoperite de... detalii
Banca Transilvania (BT) are o structura diversa de actionari, in majoritate persoane fizice si juridice din Romania. Astfel ca cel mai mare actionar al BT detine mai putin de 10%... detalii
Pe Facebook exista o pagina sponsorizata pentru inselatorii cu credite, Credit Yes, cu link catre site-ul Credityes.ro, asemanator cu o platforma legitima de credite auto din Statele Unite, Credityes.com.Site-ul Credityes.ro... detalii
Cititorii ne-au sesizat ca exista pe inteet o noua falsa platforma de investitii in criptomonede, prin care se fac fraude online.Numele platformei este Aspect Markets si este online in prezent,... detalii