Libra Internet Bank: platile electronice necesita doi factori de securitate, conform PSD2

Autor:

Bancherul.ro
2019-12-09 13:22

LIBRA INTERNET BANK implementeaza Directiva Serviciilor de Plati – cunoscuta sub denumirea de PSD2 (Regulamentul European 389/2018 cu privire la standardele tehnice de reglementare pentru autentificarea stricta a clientilor si standardele deschise, comune si sigure de comunicare, completare a Directivei 2366/2015 privind Serviciile de Plata), transpusa in legislatia din Romania prin Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plata si pentru modificarea unor acte normative, publicata in Monitorul Oficial nr. 913 din 13.11.2019.

Astfel, incepand cu 13 Decembrie 2019, urmare a noilor reglementari, Libra Internet Bank aduce o serie de schimbari in privinta platilor online, cu scopul cresterii sigurantei tranzactiilor si al respectarii noilor prevederi.

Directiva impune protejarea utilizatorilor, prin folosirea a minim 2 dintre cele 3 metode de autentificare pentru verificarea identitatii utilizatorilor:

– metodele bazate pe cunostinte (parole, PIN)
– metodele bazate pe posesie (dispozitiv de tip smartphone)
– metodele bazate pe identitate (biometrie).

Ca urmare, platile electronice vor necesita autentificarea prin 2 factori de securitate.

Sursa: Librabank.ro

Comentarii

Anca iuliana

Acesta este modelul lor de business

Acesta este modelul de business pe care banca Raiffeisen il promoveaza in general. Inselaciunea este activitatea lor preferata. Spun asta in caitate de fost angajat si actual client. Niciodata, niciodata nu au in prim plan clientul, ci doar metoda cea mai eficienta de a pacali orice client are incredere in banca asta. Dupa ce ai semnat, esti victima sigura. Clientii pers stiu cel mai bine cum este sa nu mai scapi de banca si sa nu ai niciodata solutii din partea ei. Orice propunere din partea bancii este o capcana.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Libra Internet Bank

Cate reclamatii primeste Libra Bank de la clienti

"Ca urmare a gestionării procesului de reclamații cu promptitudine, precum și a manierii proactive de înlăturare a cauzelor care pot provoca nemulțumiri din rândul clienților, numărul de reclamații a crescut... detalii

Cum am platit 25 de euro pentru un transfer gresit din vina bancii

"Sunt client Libra Bank si am facut un transfer international din contul meu personal de euro (bani obtinuti din vanzarea apartamentului meu din Bucuresti, bani virati tot in LibraBank).A doua zi mi... detalii

Libra Bank opreste sistemul informatic timp de trei zile, intre 29 noiembrie si 2 decembrie

Libra Bank anunta ca opreste sistemul informatic timp de trei zile, intre 29 noiembrie si 2 decembrie:UPGRADE informatic: 29 noiembrie – 2 decembrieVa informam ca aplicatiile noastre de mobile&internet banking... detalii

Libra Internet Bank a continuat sa creasca sustinut in 2021 si s-a apropiat de 10 miliarde lei active

In 2021, Libra Internet Bank a continuat sa fie un finantator important al economiei romanesti, cu aproape 4 miliarde lei credite noi acordate pe parcursul anului, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii