BRD Societe Generale a avut ieri probleme timp de mai multe ore cu cu preluarea apelurilor telefonice in call center-ul sau, situatia fiind remediata in jurul orei 17, conform unui anunt al bancii pe Facebook.
Clientii bancii nu au putut suna la telefoanele dedicate: +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea, TELVERDE 0800 803 803 (gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România), *BANCA *22622.
Recent, BRD a intampinat dificultati de operare si cu aplicatia de internet/mobile banking, myBRD, care nu a putut fi accesata de utilizatori (vezi aici detalii).
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii
TBI Bank anunta ca "intre 27 martie si 31 martie, efectuam o actualizare importanta a sistemelor noastre. Din 1 aprilie, toate serviciile vor fi din nou disponibile": Serviciile indisponibile in... detalii