Majoritatea comentariilor la o postare a Raiffeisen Bank pe Facebook, in care-si face reclama la depozite, sunt negative si critice la adresa bancii, considerata a fi de neincredere.
Astfel, dintr-un numar de 22 de comentarii, 17 reprezinta aprecieri negative sau critici cu privire la serviciile bancii.
Iata cateva exemple de comentarii (vezi si foto):
O banca de tot rahatul. Pusi numai sa jecmaneasca pe romani.
Aveti dreptate. O banca care nu te anunta cand iti majoreaza comisionul, ba fiicei mele i-au disparut banii de alocatie ai copilului.
Si mie mi-au “disparut” banii din contul de salariu si banca tot face investigatii de 6 saptamani.
Am pati-o si eu, am renuntat la banca.
Hotii pe fata.
Mi-au luat bani din card si nu recunosc.
Nici nu mai vreau sa aud de aceasta banca.
Cea mai proasta banca si mincinoasa.
Cea mai proasta si neserioasa banca venita in Romania.
Sunt in faliment, teapa!
Si eu am asteptat un card 2 luni, dupa ce l-au trimis la o alta locatie. Am facut sesizari, dar degeaba, am cerut explicatii si nimic. Pana la urma, dezgustat, m-am mutat la alta banca!
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii
Credex isi face reclama la credite afisand o "dobanda de la 5,9%", dar care poate fi chiar si de 10 ori mai mare, de 50%. Dobanda "de la 5,9%" este... detalii
ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) submineaza functionarea CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din Domeniul Bancar), desi nu are nicio atributie legala in solutionarea pe cale amiabila a litigiilor... detalii