Serviciile digitale Garanti Bank din nou in functiune, in urma unor probleme tehnice

Autor:

Bancherul.ro
2019-10-29 19:18

Serviciile de digital banking ale Garanti Bank sunt din nou funcționale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Situația a fost ținută sub control și soluționată în cursul zilei de astăzi. Clienții pot folosi din nou serviciile de online și mobile banking, pot accesa website-urile garantibank.ro și bonuscard.ro, precum și să efectueze plăți online/e-commerce.

Pe perioada indisponibilității serviciilor digitale, clienții și-au putut folosi în continuare cardurile la orice ATM (indiferent de bancă), precum și la POS-uri fizice.

Totodată, au putut efectua orice operațiune în agențiile Garanti Bank, unde comisionarea a fost conform tarifării prin internet și mobile banking, iar ATM-urile Garanti Bank au fost, de asemenea, funcționale.

Conturile, datele și siguranța financiară ale clienților nu au fost afectate în acest proces.

 

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii