Probleme cu functionarea sistemului informatic al BRD: carduri, POS-uri, bancomate, aplicatiile de internet si mobile banking myBRD

Autor:

Bancherul.ro
2019-09-16 12:35

Sistemul informatic al BRD, compus din carduri, POS-urile pentru platile cu carduri, ATM-urile (bancomate) pentru retragerea banilor de pe carduri, precum si aplicatiile de internet banking si mobile banking (mybrd) nu a functionat mai multe ore in cursul zilei de astazi, banca spunand ca din cauza unei pene de curent.

“În urma unei avarii a rețelei de electricitate, funcționarea aplicațiilor de internet și mobile banking, a ATM-urilor și POS-urilor, precum și a call-center-ului băncii, a fost întreruptă, dar revine progresiv la parametrii normali. Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care acest incident tehnic le poate cauza și vă mulțumim pentru înțelegere. Serviciile sunt repuse succesiv în funcțiune. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației; revenim cu detalii de îndată ce serviciile devin funcționale”, a anuntat BRD, pe pagina Facebook.

“De ce nu a intrat generatorul de electricitate dacă a avut loc o avarie la rețeaua electrica? Sau a luat foc propria rețea electrică?”, a intrebat cineva, dar fara raspuns.

Cauza nefunctionarii sistemului BRD, pana de curent, este necredibila pentru mai multe persoane: “Sincer nu cred că este o avarie la rețeaua electrică, ci cred că alta este problema. In 2019 până si un amarat de restaurant ce organizează diferite evenimente are generator sau alte soluții de backup….iar ditamai BRD-ul nu are backup electric la servere!??!! Lăsați vrajeala că nu ține.”

Clientii BRD s-au plans ca nu au fost anuntati ca nu pot folosi cardurile: “Am descoperit aceasta problema exact la casa. A fost minunat…”

“La ora 15.00, agentia BRD Grigorescu din Cluj-Napoca, goala. Functionara da din umeri – „nu va putem ajuta cu nimic, nu merge nimic”. Aveam de platit doua facturi si de luat extrasele de cont. Nimic. Azi la ora 12.00 aveam de luat un card la Turnul BRD Cluj-Napoca, functionarii s-au gandit sa ii anunte pe clienti (la 20 minute de la declansarea intreruperii) ca sistemul nu mai merge si ca va fi repus in functiune in 30 de minute. Noroc ca nu i-am crezut, si nu am mai stat”, a comentat un client BRD.

In urma cu o ora, in jurul orei 14,30, BRD a anuntat ca “tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, funcționează acum normal.”

Iar in urma cu o jumatate de ora, la 15, BRD a informat ca si “platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează acum normal.”

Clientii BRD s-au plans ca in prezent nu functioneaza nici sistemul informatic din cadrul unitatilor teritoriale ale BRD, unde nu se pot efectua operatiuni.

(stire in curs de actualizare)

 

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Cardurile OTP Bank au o problema de functionare (actualizat)

Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii

Clientii Bancii Transilvania vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay si BT Go

Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii