Libra Internet Bank anunta ca lanseaza în premiera in Romania platforma de Open Banking prin API, destinata segmentului business.
Banca Transilvania si Raiffeisen Bank au mai anuntat platforme de open banking, dar numai in faza de testare.
Prima versiune a solutiei lansate in premiera de Libra Internet Bank este deja functionala in mediu live si se adreseaza firmelor de contabilitate care pot folosi platforma pusa la dispozitie de banca pentru a prelua in mod automat situatia soldurilor si istoricul tranzactiilor clientilor sai (alte firme, care in prealabil acorda aceste drepturi de acces firmei de contabilitate), anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza:
„Suntem deja recunoscuti printre cele mai inovatoare banci din Romania si continuam sa dezvoltam solutii online care contribuie la digitalizarea economiei romanesti si sprijina in mod efectiv afacerile clientilor nostri”, a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.
Partenerul bancii pentru implementarea acestui concept de Open Banking este KEEZ, o companie de tehnologie specializata in servicii de contabilitate digitala pentru firme mici, PFA și start-up-uri, cunoscut si drept ”Uber-ul contabililor”.
”KEEZ ofera servicii de contabilitate digitala online pentru IMM-uri iar parteneriatul cu LIBRA a adus un plus major nivelului nostru de servicii datorita integrarii real-time cu serviciul de Open Banking. Clientii nostri pot vedea imediat in aplicatia KEEZ Mobile cand li se incaseaza o factura, ce facturi sunt inca neincasate si pot accesa un raport de CashFlow la zi. In curand se vor putea ordona plati din aplicatia KEEZ si chiar deschide conturi bancare”, a declarat Daniel Mateescu, CEO KEEZ.
Detalii despre platforma de Open Banking a Libra Internet Bank: www.librabank.ro/API_Banking
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii