Aplicatia de online banking a Unicredit nu a functionat in cursul zilei de sambata, 21 iulie, a recunoscut banca, dupa reclamatiile clientilor, la doar doua saptamani de cand avusese alte probleme cu serviciile de internet si mobile banking.
“In cursul zilei de sambata au fost probleme legate de functionalitatea aplicatiei Online Banking. Acestea au fost rezolvate iar aplicatia functioneaza in parametri optimi”, a raspuns, luni, Unicredit, unui client care a reclamat pe pagina Facebook a bancii ca nu s-a putut conecta online la contul sau.
Unicredit a mai avut recent probleme cu functionarea platformei de online banking, mai exact in perioda 6-10 iulie.
Astfel, clientii Unicredit s-au plans ca platforma de internet banking si aplicatia de mobile banking nu au functionat zile in sir, de vineri, 6 iulie, pana marti, 10 iulie.
Banca nu a raspuns la intrebarile Bancherul.ro cu privire la ceea ce s-a intamplat si care este situatia in prezent. Dupa cateva zile, Unicredit a respins aceste informatii, sustinand ca aplicatiile de online banking au fost indisponibile doar pentru cateva minute, in 6 iulie. (vezi aici detalii)
COMISIOANE BANCA LA DISTANTAServicii de bancă la distanţăValabil pentru persoane fizice • Actualizat mai 2021MyBRD Mobile Administrare serviciu de mobile banking 4,5 Lei / lunăUtilizare USSD 0,5 Lei / sesiuneMyBRD... detalii
TERMENI SI CONDITII CONTRACTUALE ALESERVICIULUI YOU BRDA. PRINCIPII GENERALEClientul poate subscrie la diverse servicii ale BRD - Groupe Societe Generale (denumita in continuare “Banca”) printre care siServiciul YOU BRD, cu... detalii
Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking:Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod... detalii
Ghid utilizare token sub forma de card bancar1. Ce este un token sub forma de card bancar?Un token sub forma de card bancar este un dispozitiv care calculeaza o parola... detalii