Cardurile ING Bank nu functioneaza de peste trei ore, nici la ATM-uri, nici pentru platile la POS-urile magazinelor sau online.
“Momentan intampinam probleme in tranzactionarea cu cardul pentru o parte dintre utilizatori”, anunta ING pe site-ul propriu.
“Iar nu va merge sistemul? Cardurile nu sunt recunoscute nici la bancomatele voastre nici la bancomatele altor banci!!!”, a reclamat un client.
“3D Secure-ul (sistemul de transmitere a parolelor pentru platile online cu cardul) este picat”, a conformat un alt client al ING.
“ING Gara de Nord, bataie de joc!”, a comentat clientul ING care a postat pe Facebook si fotografia de mai sus, cu ATM-urile ING nefunctionale.
Pe site-ul bancii se precizeaza ca este functionala aplicatia de online banking Home Bank, precum si Call Center-ul.
In acest moment (14:45), pe site-ul ING, la starea serviciilor, apare ca tranzactiile cu cardul sunt functionale, insa este mentinuta in continuare informarea “Momentan intampinam probleme in tranzactionarea cu cardul pentru o parte dintre utilizatori”.
Problema a fost rezolvata, precizeaza ING
Reprezentantii ING au precizat, pentru Bancherul.ro, ca in acest moment (15:45) cardurile functioneaza fara probleme:
“Intr-adevar, am intampinat azi probleme cu autorizarea unor tranzactii cu cardul, resimtite de o parte dintre clientii nostri in operatiunile de la ATM-uri sau la comercianti. Serviciul de call center a preluat solicitarile acestora si a oferit suport in operatiuni le acestora.
In acest moment sistemele sunt restaurate si monitorizam in continuare buna functionalitate a acestora. Statusul serviciilor bancii poate fi urmarit si pe pagina ing.ro.”
Probleme frecvente cu Home Bank
ING are probleme frecvente mai ales cu functionarea aplicatiei de online banking Home Bank.
Ultima data s-a intamplat chiar la inceputul acestei saptamani, dupa ce ING a lansat oficial optiunea de plati cu telefonul mobil la POS-urile magazinilor, direct din aplicatia Home Bank, aceasta nu a putut fi accesata in varianta desktop.
Problema a durat pe parcursul intregii zile, fiind remediata abia in dimineaza zilei urmatoare, conform situatiei serviciilor de pe site-ul ING.ro. (vezi aici detalii)
Totusi, unii clienti ai ING s-au plans ca nu au putut accesa site-ul Home Bank nici pe parcursul zilei de marti.
"A picat iar ING-ul, nu puteti plati cu cardul", ne-a spus vanzatoarea de la Mega Image, s-a plans un client ING, pe Facebook, in urma cu o ora. "Poate reparati Home... detalii
Aplicatia de internet/mobile banking Home Bank a ING Bank nu a functionat pe parcursul zilei de ieri, 27 noiembrie, timp de mai multe ore, problema fiind semnalata de clientii bancii... detalii
ING si-a anuntat clientii abonati la Digi (RDS-RCS) ca sunt probleme cu SMS-urile transmise de banca pentru accesul in aplicatia Home Bank si pentru efectuarea platilor online si cu cardul... detalii
ING are iar probleme cu functionarea serviciului de online banking, Home Bank, la doar o luna de la incidentul major din 8 octombrie, cand si-a lasat 7.000 de clienti fara... detalii