“Iar nu merge homebank-ul (website + mobil)…. ce facem ING, ce facem?”, a scris saptamana trecuta, in 14 decembrie, la ora 11,20, pe pagina de Facebook a ING Bank (ING Web Cafe), unul dintre clientii bancii olandeze.
“Stim ca exista un delay de raspuns pe site-urile noastre, dar lucram la remediere. Te rugam sa reincerci putin mai tarziu!”, a raspuns banca.
“NU este un delay, sunt PICATE!”, a replicat un alt client.
“E down complet de peste o oră deja! Frigul ne-a luat prin surprindere, se pare!”, a spus altcineva.
“Ne pare sincer rau pentru dificultatile create! Ne ocupam de rezolvare cat de repede se poate!”, a raspuns altcineva.
A doua zi, in 15 decembrie, o alta postare pe pagina de Facebook ING:
“Iar a picat HB :-). Incredibil… “
Banca a rapuns:
“Pagina de HB e functionala. A fost un moment cand se incarca mai greu. Poti sa reincerci logarea si da-ne de veste, daca vrei. “
“Tare ma tem ca ING o sa si-o fure, in curand, pe exact mediul care conteaza cel mai mult pentru ei, in online”, a comentat altcineva.
Incidentul din 10 septembrie de la servere, sursa problemelor ING
Sistemul informatic al ING Bank a avut probleme de functionare in mai multe randuri pe parcursul ultimelor trei luni, dupa incidentul grav din 10 septembrie 2016, in jurul orelor 12-13, cand sistemul informati al bancii a cazut timp de aproape 12 ore.
Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)
ING Bank a dezvaluit ulterior cauza problemei: un test de stingere a incendiului cu gaz Inergen, care a defectat serverele bancii in care se aflau bazele de date ale clientilor. (vezi aici detalii)
BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii
Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii
Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii