Studiu GfK: Romanii cumpara mai mult si mai scump de la supermarketuri

Autor:

Bancherul.ro
2016-05-19 13:50
Retailul modern reprezintă un pilon principal de creștere a consumului, atingând o cotă de piață record, de 60%, în primul trimestru al anului 2016, arata rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016. “Dacă până în 2008, retailul modern creștea cu aproximativ...

Conținut disponibil doar membrilor. Autentifică-te mai jos sau creează un cont pentru a continua lectura.

Intra in CLUBUL BANCHERILOR

Profilele bancherilor romani, discutii, analize, studii, interviuri
Ultimii membri inscrisi
  • Olivia thomson
  • Mihai tirziu
  • Veronica placintescu
  • Petre beatrice
  • Iulia vintila
  • Alex gavril
  • Stanica ioan
  • Derek douglas

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ECONOMIE

Inflația anuală, redusă la 4,86%

Inflația anuală a scăzut în martie 2025 la 4,86%, după ce trescuse pragul de 5% în luna anterioară, potrivit datelor publicate de INS. Prețurile au avansat per total cu doar... detalii

Deficitul comercial pe primele două luni ale anului, majorat cu 35%  

Exporturile României au fost în februarie 2025 de circa 7,9 miliarde euro (-0,7% față de aceeași lună a anului anterior), în timp ce importurile au urcat la valoarea de 10,8... detalii

Comerțul, a cincea lună consecutivă de ajustare a creșterii

Cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul (fără autovehicule și motociclete) a consemnat în februarie 2025 o scădere de -2,1% față de luna anterioară pe seria brută, redusă la mai... detalii

România, campioana europeană la șomajul tinerilor

România a trecut pe primul loc în UE la șomajul în rândul tinerilor (persoane sub 25 de ani) potrivit celor mai recente date disponibile ale Eurostat. Cu un procentaj în... detalii