De ce pierde BRD tot mai multi clienti: din cauza serviciilor de slaba calitate si a comisioanelor mari

Autor:

Bancherul.ro
2014-02-13 20:01

“Credeam ca am vazut toate cretinatatile in materie de banci, dar BRD le intrece pe toate”, se plange un client al BRD, foarte nemultumit de serviciul de internet banking al bancii. Este doar ultima dintre numeroasele plangeri ale clientilor BRD de-a lungul ultimilor ani cu privire la aceeasi problema: modul greoi si birocratic in care se pot face plati online, dar si despre comisioanele ridicate percepute de banca.

Astfel, clientul BRD se plange ca pentru a face o plata prin internet banking catre o alta persoana trebuie sa se deplaseze la o sucursala a bancii, unde sa inregistreze datele beneficiarului, ceea ce este absurd: ca sa faci o plata online trebuie sa treci mai intai pe la ghiseul bancii!

Ciudatenia e cu atat mai mare cu cat la alte banci poti face plati online fara probleme, setand, tot online, cum e si firesc, datele beneficiarului.

BRD ofera alternativa de inregistrare a beneficiarului si la telefon, dar va inchipuiti cat trebuie sa astepti pana raspune cineva la telefon: 30 de minute, spune clientul BRD.

In aceste conditii, el a renuntat la serviciile BRD, mutandu-si contul la ING.

Conform datelor prezentate de banca, BRD a pierdut 88.000 de clienti in ultimii doi ani.

Seful BRD, Philippe Lhotte, a declarat miercuri, cu ocazia prezentarii rezultatelor financiare, respectiv o pierdere record, de 385 milioane lei in 2013, ca obiectivul bancii este sa devina banca cu cele mai bune servicii din Romania.

Dar nu doar serviciile de slaba calitate ale BRD determina clientii acesteia sa se multe la alte banci, ci si costurile mult mai ridicate fata de alte banci concurente.

Conform unei analize realizata de Bancherul.ro si GhiseulBancar.ro, BRD are cele mai mari comisioane pentru operatiunile prin internet banking dintre toate bancile romanesti, cu exceptia Alpha Bank: 24 de lei lunar, fata de doar 11 lei la ING.

Update: Astazi, 15 februarie, reprezentantii BRD ne-au comunicat ca platforma de internet banking a fost upgradata “de aproape doua luni” si permite realizarea de plati catre orice beneficiar, prin token.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Aplicațiile BT Pay și BT Go înlocuiesc BT24 și NeoBT

BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Banca Transilvania introduce inteligența artificială în BT Pay

Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii

De cine este detinuta Garanti BBVA Romania?

Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii