Topul bancilor cu cele mai multe reclame la TV, radio si print: 1. Volksbank, 2. BCR si 3. Bancpost: impreuna au cheltuit 70 de milioane de euro; valoarea totala a reclamelor bancilor s-a ridicat la 118 milioane euro

Autor:

Bancherul.ro
2014-01-29 11:45

Volksbank a avut cele mai multe reclame inregistrate in 2013 in mediile TV, radio si print: 13.241, cu un rate card de 29.675.994 euro, urmata de BCR, cu 11.922 de reclame si un rate card de 21.773.035 euro. Locul trei este ocupat de Bancpost cu 8.877 si un rate card de 18.648.494 euro, potrivit datelor furnizorului de servicii de monitorizare Media Trust.

Cele trei banci au cheltuit impreuna pe publicitate in total 70 de milioane de euro.

Alte 17 banci monitorizate au cheltuit in total o suma de 48,2 milioane euro pe publicitatea la TV, radio si print, iar in total cele 20 de banci monitorizate au platit 118 milioane de euro pe reclame.

Următoarea clasată este Banca Transilvania cu 5.151 de reclame si un rate card de 7.298.187 euro, urmată de Raiffeisen Bank cu 4.716 de reclame şi  8.477.236 euro rate card, se arata intr-un comunicat al Media Trust.

Piraeus Bank este prezent în clasament cu 4.007 de reclame înregistrate în 2013, şi un cost de 9.077.649 euro. Urmează ING Bank cu 3.779 de reclame şi  5.222.096 cost euro.

Din topul mediaTRUST mai fac parte BRD Groupe Societe Generale, cu 3.741 de reclame şi  6.411.265 euro rate card, Alpha Bank cu 2.702 de reclame şi un rate card de 2.931.012 euro, OTP Bank cu 2.061 de reclame şi 3.359.681 cost euro.

Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele instituţii bancare. Din totalul de 66.286 de reclame, 49.559 au fost difuzate de televiziuni, 15.597 pe posturile de radio şi 1.130 au fost tipărite în presa scrisă.
Printre canalele media care au înregistrat cele mai multe difuzări de reclame se numără România TV cu 6.269 de reclame, Europa FM cu 4.502 de reclame şi Ziarul Financiar cu 144 de reclame tipărite.

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 3.440.945 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 decembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, din care 66.286 la categoria Bancar, precizeaza Media Trust intr-un comunicat.

Comentarii

gelu

sa crediteze!

BRD trebuie sa se adreseze mai mult si mai bine IMM-urilor! Ar fi in interesul lor, ca bancheri comerciali, si in interesul national o redresare a situatiei secotrului IMM, o impulsionare a antreprenoriatului cu capital autohton. IMM-urile sunt o veriga importanta pentru sanatatea oricarui sistem economic.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Analiza

Banii din criptomonede nu sunt garantati de Revolut

Revolut, singura aplicatie bancara din Romania care permite cumpararea de criptomonede, nu garanteaza banii obtinuti din investitia in astfel de monede electronice. „Cazuri în care depozitele nu sunt acoperite de... detalii

Cine sunt actionarii Bancii Transilvania?

Banca Transilvania (BT) are o structura diversa de actionari, in majoritate persoane fizice si juridice din Romania. Astfel ca cel mai mare actionar al BT detine mai putin de 10%... detalii

Inselatorie cu credite: site-ul Credit Yes

Pe Facebook exista o pagina sponsorizata pentru inselatorii cu credite, Credit Yes, cu link catre site-ul Credityes.ro, asemanator cu o platforma legitima de credite auto din Statele Unite, Credityes.com.Site-ul Credityes.ro... detalii

A aparut o noua platforma de investitii in criptomonede pentru fraude online: Aspect Markets

Cititorii ne-au sesizat ca exista pe inteet o noua falsa platforma de investitii in criptomonede, prin care se fac fraude online.Numele platformei este Aspect Markets si este online in prezent,... detalii