Reclamatia zilei la banca: "Nu va zic buna ziua! Stimata BRD-GSG, Doresc sa va transmit dezamagirea fata de calitatea execrabila a serviciilor pe care le oferiti clientilor"

Autor:

Bancherul.ro
2013-11-15 16:44

Un client al BRD se plange de faptul ca nu a reusit sa realizeze o plata cu cardul in strainatate, astfel ca a trebuit sa achite in numerar, dar cu toate acestea banii i-au fost luati din cont, astfel ca a platit de doua ori pentru acelasi produs. Incercand sa rezolve problema, a incercat sa ia legatura cu banca prin pagina sa de internet, insa aceasta nu functiona. Asa incat a fost nevoit sa sune la banca si sa vorbeasca in roaming pentru a afla ca a fost vorba de o eroare de comunicare in procesarea cardului.

Iata mesajul clientului postat pe pagina de Facebook a BRD:

“Nu va zic buna ziua!
Stimata BRD-GSG Doresc sa va transmit dezamagirea fata de calitatea execrabila a serviciilor pe care le oferiti clientilor:

1. Sambata 02.11.2013 orele 10 am vrut sa retrag dintr-un cont ne-mai-intalnita suma de 400 de euro. Surpriza extraordinara banca nu avea acesti bani, “mai veniti dumneavoastra mai incolo!”

2. Azi 05.11.2013, orele 14, am vrut sa achit o tranzactie comerciala folosind cardul pe care mi l-ati oferit acum un an cu asigurari si para-asigurari si pentru cheile pierdute ale autoturismului soacrei! Surpriza: “PIN Corect! Tranzactie esuata!’ Am platit cash, dar ma gandesc daca nu aveam? si daca in loc de chiloti era carburant alimentat in masina soacrei? Trebuia sa petrec o noapte in arest?
Cred ca acordurile visa/mastercard asigura tranzactii in siguranta pentru clienti si nu imposibilitatea efectuarii tranzactiilor! Nu-i asa? Sa-i intrebam si pe dumnealor, zic!

3. Dupa o ora am apelat telefonic, in roaming, serviciul relatii clienti. Dupa trei minute de vorbit cu robotul si ascultat muzica, surpriza: banii mi-au fost indisponibilizati in cont, pentru tranzactia la care faceam referire mai sus si pe care am mai achitat-o cash. Asadar am platit de doua ori aceiasi chiloti! “a fost o eroare de comunicare” mi-a spus priculiciul dumneavoastra, insultandu-mi pentru a treia oara consecutiv inteligenta!

Mi-as dori:

1. sa-mi pot folosi cardul in limita disponibilului oriunde si oricand am chef!

2. Mi-as dori sa-mi returnati contravaloarea celor cinci minute vorbite in roaming din vina dvs.

3. Mi-as dori o reactie la mesajul de mai sus!

4. Mi-as dori ca atunci cand dau “send” la acest mesaj sa nu imi apara un nou mesaj “pagina in constructie” asa cum apare pe formularul de contact de pe www.brd.ro!

Nu va zic la revedere!”

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Cardurile OTP Bank au o problema de functionare (actualizat)

Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii

Clientii Bancii Transilvania vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay si BT Go

Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii