Banca Trasilvania a amenajat in unitatea sa din Bucuresti destinata clientilor de private banking o expozitie cu lucrari de arte ale unor artisti contemporani ce pot fi cumparate de clienti.rnrnPrin divizia sa de Private Banking, BT se adresează persoanelor fizice care au resurse mai mari de 100.000 de euro în cont, precum şi celor care investesc sume semnificative în produsele subsidiarelor Grupului Financiar Banca Transilvania. Aproape 2.000 de clienți Private Banking lucrează cu Banca Transilvania, valoarea totală a portofoliului fiind de 450 milioane euro, mentioneaza banca intr-un comunicat.rnrnComunicatul Bancii Transilvania:rnrnBanking şi artă în sediul Băncii Transilvaniarn destinat clienţilor Private Banking rnrnSediul Băncii Transilvania dedicat clienţilor Private Banking, aflat în Bucureşti, combină bankingul cu arta. Prin colaborarea pe care banca o are cu galerii de artă şi case de licitaţii prestigioase din ţară – precum Artmark, Galeria Quadro şi Art Yourself – în sediul BT sunt expuse lunar colecţii ale unor artişti contemporani. Mai mult decât atât, lucrările pot fi achiziţionate.rnrnConceptul acestui sediu BT are la bază un design modern şi elegant, în culori neutre, tablourile adăugând rafinament locaţiei. rnrnBanca Transilvania susţine artarnÎmbinând arta cu bankingul, Banca Transilvania încurajează pictorii contemporani, cât şi investiţiile în artă. Până acum, în sediul BT au fost expuse lucrări ale unor artişti precum Francisc Chiuariu, Fürjesi Csaba, Anghel Negrean, Mihail Coşuleţu şi Marcel Lupşe. Prin divizia sa de Private Banking, banca şi-a propus, pe viitor, extinderea colaborării cu galeriile de artă din ţară, pentru susţinerea noii generaţii de artişti şi a pictorilor consacraţi. rnrnIn calitate de promotor al artei, Banca Transilvania a demarat, în iunie a.c., împreună cu Certinvest, un parteneriat între artă şi banking, în premieră pe piaţa autohtonă. Fondul de investiții Certinvest Artă Românească este disponibil inclusiv clienţilor de Private Banking ai Băncii Transilvania, care au posibilitatea de a-şi diversifica portofoliile de investiţii, dar şi de a-şi spori randamentul pe termen mediu. rnrnPrivate Banking marca BT: servicii premium pentru oameni premium rn rnPrin divizia sa de Private Banking, BT se adresează persoanelor fizice care au resurse mai mari de 100.000 de euro în cont, precum şi celor care investesc sume semnificative în produsele subsidiarelor Grupului Financiar Banca Transilvania. De asemenea, beneficiază de private banking posesorii de carduri premium şi cei mai mari clienţi ai Sucursalei BT Cipru. rnrnAproape 2.000 de clienți Private Banking lucrează cu Banca Transilvania, valoarea totală a portofoliului fiind de 450 milioane euro.”
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii