BANCI | Ultima Ora

Reclamatia zilei la banca: „Oribila banca! N-am stiut cat apreciez ING pana mi-am deschis cont la BRD”

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2013-11-21 17:07

Un proaspat client al BRD este foarte suparat pe serviciile acesteia, mai exact pe birocratia in exces practicata de aceasta banca pentru a permite celor aflati in strainatate sa poata realiza operatiuni prin online banking. Astfel, clientul a avut nevoie de o serie de imputerniciri pentru deschiderea contului si serviciului de internet banking, pe care insa nu-l poate folosi, intrucat trebuie sa se prezinte la banca pentru a declara beneficiarii transferurilor.

„ORIBILA banca! Sunt client ING de 8 ani (cont de economii, deposit, ipoteca, cont current, asigurare etc) si n-am stiut cat ii apreciez pana nu mi-am deschis un cont la BRD. Sunt plecata din tara dar mama mea a avut o imputernicire speciala pentru BRD...bun, am trimis imputernicirea, s-a deschis contul si I s-a dat mamei mele cardul. Am vrut sa deschid BRD Net...mi-a trebuit ALTA imputernicire (desi cea speciala acoperea absolut orice). Bun, am trimis alta imputernicire...bani pe apostilat, bani pe tradus, drum...s-a deschis si BRD Net. Ma loghez acum si aflu (ceea ce nu i s-a spus mamei mele) ca pentru a tranfera bani trebuie sa declar beneficiari...si beneficiarii astia trebuie declarati la banca. Fara beneficiarii astia, contul meu de brd net e vax albina...hartogarie ca-n Romania si servicii ca-n Romania. De abia astept ca cucoana de la ghiseu sa-i spuna mamei mele ca are nevoie de a 3a imputernicire ca sa adauge si beneficiarii astia”, spune clientul pe pagina de Facebook a bancii.

Altcineva face o comparatie intre serviciile de online banking ale ING si BRD:

„De pe HomeBankul meu (ING) pot sa fac o groaza de operatiuni in Romania...sa transfer bani in lei, valuta, sa-mi platesc ipoteca, asigurarea de viata si de casa, sa-mi deschid cont de economii, depozit, sa-mi lichidez depozitul, sa-mi blochez cardul, sa-i cresc limita de retragere, sa-mi vad extrasele de cont, sa reincarc cartele...ce sa mai...orice. Cu BRD Net (pe langa faptul ca interfata e una rudimentara...aka basic anii '90) pot numai sa platesc facturi. Daca vreau sa transfer bani, trebuie sa sun sau sa ma duc la banca intai sa adaug IBANul catre care vreau sa transfer (?!?!). Care mai e rostul Brd Netului atunci daca nu pot transfera catre cine vreau cand vreau fara sa trec printr-un intermediar...angajat al bancii.”

Iata ce spune BRD despre aceasta reclamatie:

„Ca principiu de lucru, reclamatiile primite prin Facebook sunt rezolvate direct cu clientii. Acestora li se solicita, tot prin intermediul Facebook, un numar de telefon, pentru ca, in anumite situatii, nick-name-urile alese sau numele de profil nu coincid cu numele cu care ei sunt inscrisi in sistemul BRD. In continuare, solicitarile sunt rezolvate prin contact direct. S-a procedat in acest mod si in acest caz. Clienta a fost contactata telefonic, iar solicitarea a fost rezolvata.”

Comentarii

Catalin
BRD
Client vechi, 9 ani in relatia cu BRD, am avut un chin de nedescris, incepand de la completarea manuala a mizeriilor de hartii pentru depunere in contul meu, pana la blocarea cardului in ATM, pe motiv ca este expirat(normal), dar am fost sunat, dupa 1 saptamana, de o angajata grijulie a bancii, care a gasit in baza de date nr de tel, da nu a stiut sa citeasca pe card sau raportul ATM-ului. Faza frumoasa este ca acum nu pot decat sa vorbesc, fara dovezi materiale, pentru ca cei care vor citi, sa aiba luare aminte: In anul de gratie 2007, prin puterea divina a salariului minim pe economie specific majoritatii angajatilor "romanesti" si cu sprijinul netarmuit al celor 5(cinci) coplatitori, am reusit sa imi iau un credit auto cu 9,3% dobanda. In prealabil am avut un antecontract,draft, care mi-a fost dat in studiu, cu care am mers la fiecare coplatitor, pe care l-am asigurat ca voi achita ratele. Am reusit sa ajung impreuna cu cei 5 intr-o dimineata la banca in Pantelimon-filiala Delfinului. Doamna consilier a binevoit dupa aproximativ 40 minute sa iasa, sa ne bage in seama si sa imi dea sa citesc contractul. L-am frunzarit, il stiam pe dinafara, toate cele 50 pagini. Intr-o camaruta de 2x1m, am intrat toti si din picioare, pentru ca nu aveai cum sa bagi 7 sacune in incapere nici dqca era goala, am semnat toti 6, pe FIECARE pagina. 6 insi, 50 de pagini, 300 de semnaturi in 3 minute. Trecem peste umilinta, mergem la Nissan-Renault, luam masina, si incepem platile. Conform desfasuratorului agreeat, luqm salariul pe 15, iar pe 16 lasam la banca banii. Dupa aproximativ...1 an, primesc un telefon de la banca, prin care eram instiintat ca am restante....eu care plateam ceas. Zic OK, am gresti contul, am platit altuia, iau la puricat ordinel de plata, le bifez cu tabelul...totul in ordine. Imi zic ca e eroare de soft, ma duc la banca si surpriza...eroare de contract. In aglomeratia creata la banca, doamna consilier a schimbat prima pagina, inainte sa intram la semnat, singurul loc in care apare modificare este cuvantul fix, care devine variabila. Da, face referire la dobanda. Si asa, am reusit sa cumpar Renault la pret de Audi. Am aflat atunci ca BRD inseamna Banca Ramai Dator. Un fel de camatari, dar mai pusi pe furat.

Mirela Balanescu
Confluct cu BRD
O, sotului meu care si-a deschis card de salarii in 2001, l-a imputernicit pe marele "afacerist" Balanescu Viorel si din 2014, de cand a devenit afacerist falimentar, fura fara jena din cont, salariul titularului, sotul meu. Problema e ca banca a facut multe actualizari de date in acesti 16 ani dar vreo intrebare despre imputernicitul agatat din 2001, nimic! Culmea e ca aplicatiile MyBRDnet si MyBRD mobil, necesita parole si cod identificare pe care hotul le-a primit de la BDR, banca nu a cerut nici acordul titularului, fara sa ceara vreo alta imputernicire de instrainare a datelor confidentiale ptr folosirea aplicatiilor aparute ulterior lui 2001. Pus in situatia de a nu putea efectua o plata cu cardul ca avea fonduri insuficiente, a fost informat si si-a reamintit ca l-a imputernicit!!! Deci BRD are comportament diferit fata de clientii bancii dar toate duc in defavoarea clientilor. Vreau sa va spun ca eu, sotia titularului, am card pe contul lui, sunt imputernicita, ma duc la banca cu CI original al sotului, cu CI-ul meu si BRD refuza sa-mi dea orice mic detaliu, repeta la nesfarsit "sa vina titularul", nu pot face nici un OP! iar sotul meu are interdictie de transfer propriile sume in alt cont, in timp ce un imputernicit invechit , transfera banii cum vrea muschiul lui prin sucursala BRD Unirii!!! Banca trista si cu comisioane mari... o sa ne adresam tuturor institutiilor legale.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



BRD scumpeste substantial comisioanele

BRD majoreaza semnificativ comisioanele standard aferente operatiunilor derulate la ghisee si online de persoane fizice, precum transferurile, retragerile de numerar sau administrarea unui cont. Comisionul lunar pentru administrarea unui cont curent standard, in detalii

CEC Bank acorda fermierilor credite cu o parte din dobanda subventionata de stat

• CEC Bank este prima instituție bancară care a transmis solicitări către FGCR pentru obținerea acordurilor de finanțare granturi în cadrul Programului guvernamental CEC Bank susține finanțarea agriculturii românești prin acordarea detalii

Patria Bank acorda fermierilor credite pentru achizitia de produse agricole Agrii

Începând cu aceasta lună, Patria Bank oferă în parteneriat cu Agrii soluții pentru fermierii care au nevoie de finanțare pentru achiziția de inputuri agricole și obținerea unor recolte bogate și profitabile, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Taxa de pod Fetesti (peaj) si vinieta de Ungaria (huvinieta) se pot cumpara si din aplicatia CEC Bank

• CEC Bank oferă totodată clienților săi posibilitatea să își actualizeze adresa de e-mail folosită în relația cu banca, direct din CEC app  CEC Bank oferă clienților săi, începând din această lună, posibilitatea detalii

 



 

Ultimele Comentarii