TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Opinie

Tendintele anului 2017 in digital banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Garanti Bank
2017-03-09 10:43

Convergență și o abordare care pune pe primul plan experiența clientului în raport cu banca sunt două dintre elementele care definesc digital banking-ul în 2017, potrivit unui raport anual realizat de Jim Marous unul dintre cei mai importanți strategi din industria financiară, recunoscut pe plan internațional.

Potrivit raportului, în 2017 băncile vor trebui sa pună tot mai mult accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți, în care serviciile și ofertele lor sunt mult personalizate, pentru a se adapta stilurilor de viață ale clienților.

De asemenea, raportul arată că instituțiile financiare vor continua să investească în convergența tehnologiilor, pentru a crea aplicații de banking complexe, care să ofere clienților chiar și, spre exemplu, opțiunea de a efectua un apel video pentru a vorbi cu un angajat al băncii sau posibilitatea de retragere de numerar fără card de la bancomate.

Potrivit Garanti Bank, mobilitatea va fi și în 2017 un cuvânt cheie pentru bănci. Clienții vor utiliza din ce în ce mai mult aplicațiile de mobile banking, iar acest aspect se vede deja și în datele băncii. În decembrie 2016, numărul de accesări ale aplicației de mobile banking a Garanti Bank, Mobile ME, reprezenta jumătate din login-urile în serviciul de internet banking, al băncii, Garanti Online. În același timp tranzacțiile efectuate prin intermediul telefonului mobil au reprezentat anul trecut 15% din totalul de tranzacții digitale.

Specialiștii Garanti Bank consideră, în același timp, că una dintre tendințele importante în materie de digital banking este și investiția în educația financiară a clienților. Odată cu dezvoltarea noilor tehnologii, clienții au tot mai multă independență în gestionarea propriilor finanțe. Prin urmare, băncile capătă în acest context, un rol educativ major. Instituțiile financiare își vor construi, astfel, strategii orientate către educație financiară și care pun accent pe a le oferi clienților informații utile despre ce și cum să folosească produsele bancare.

Tot în ceea ce privește relația dintre bancă și client, Garanti Bank evidențiază faptul că adaptarea la noile tendințe digitale înseamnă pentru instituțiile financiare și axarea pe comunicarea de tip multi-channel. Social media va fi, astfel, și în 2017, un canal de bază pentru bănci care le permite acestora să vina cu informații utile, dar și să comunice direct, 24/7, cu clienții și potențialii clienți.

Digital banking-ul este pentru bănci un proces de transformare, care va provoca jucătorii de pe piață nu doar să comunice deschis, să vină cu oferte personalizate, ci și să implementeze noile tehnologii eficient pentru a anticipa nevoile clienților lor și să vină în întâmpinarea acestora.

Taguri: plati online  Garanti Bank  digital banking  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Opinie



Sondaj privind perceptia romanilor despre companiile multinationale

O pondere de 46% dintre români consideră că mediul de afaceri este motorul de dezvoltare al economiei din România prin locurile de muncă create, salariile oferite angajaților și taxele plătite la bugetul de stat. Acestea sunt concluziille unui studiu (vezi prezentarea detalii

Robotic Process Automation (RPA) - Visul oricarei companii, angajatul precis, rapid si fara pauze de cafea

Fiecare organizație are sarcini de rutină care cer precizie și viteză, dar nu necesită luarea de decizii. De exemplu, munca la un call center sau activități specifice în back-office. Aceste procese repetitive sunt deseori o cauză a frustrării angajaților și a risipei de resurse. detalii

BNR impiedica dezvoltarea economiei, neoferind un sistem de transferuri bancare modern si rapid, cu plati instant, ca in Polonia, Turcia sau Anglia

Banca Nationala a Romaniei (BNR) si bancile comerciale impiedica dezvoltarea economiei, neoferind populatiei si firmelor un sistem de plati interbancare modern si suficient de rapid, cum exista de mai multi ani in Polonia, Turcia sau Marea Britanie. In toate cele trei tari, bancile detalii

BNR reactioneaza la declaratia premierului Tudose: nu exista niciun motiv de ingrijorare in privinta depozitelor din banci

BNR anunta ca “nu există nici un motiv de îngrijorare cu privire la siguranța depozitelor populației și firmelor păstrate în băncile din România”, dupa ce prim-ministrul Mihai Tudose a declarat ca unele banci cu pierderi risca sa intre in detalii

Ultimele Comentarii