TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Opinie

Tendintele anului 2017 in digital banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Garanti Bank
2017-03-09 10:43

Convergență și o abordare care pune pe primul plan experiența clientului în raport cu banca sunt două dintre elementele care definesc digital banking-ul în 2017, potrivit unui raport anual realizat de Jim Marous unul dintre cei mai importanți strategi din industria financiară, recunoscut pe plan internațional.

Potrivit raportului, în 2017 băncile vor trebui sa pună tot mai mult accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți, în care serviciile și ofertele lor sunt mult personalizate, pentru a se adapta stilurilor de viață ale clienților.

De asemenea, raportul arată că instituțiile financiare vor continua să investească în convergența tehnologiilor, pentru a crea aplicații de banking complexe, care să ofere clienților chiar și, spre exemplu, opțiunea de a efectua un apel video pentru a vorbi cu un angajat al băncii sau posibilitatea de retragere de numerar fără card de la bancomate.

Potrivit Garanti Bank, mobilitatea va fi și în 2017 un cuvânt cheie pentru bănci. Clienții vor utiliza din ce în ce mai mult aplicațiile de mobile banking, iar acest aspect se vede deja și în datele băncii. În decembrie 2016, numărul de accesări ale aplicației de mobile banking a Garanti Bank, Mobile ME, reprezenta jumătate din login-urile în serviciul de internet banking, al băncii, Garanti Online. În același timp tranzacțiile efectuate prin intermediul telefonului mobil au reprezentat anul trecut 15% din totalul de tranzacții digitale.

Specialiștii Garanti Bank consideră, în același timp, că una dintre tendințele importante în materie de digital banking este și investiția în educația financiară a clienților. Odată cu dezvoltarea noilor tehnologii, clienții au tot mai multă independență în gestionarea propriilor finanțe. Prin urmare, băncile capătă în acest context, un rol educativ major. Instituțiile financiare își vor construi, astfel, strategii orientate către educație financiară și care pun accent pe a le oferi clienților informații utile despre ce și cum să folosească produsele bancare.

Tot în ceea ce privește relația dintre bancă și client, Garanti Bank evidențiază faptul că adaptarea la noile tendințe digitale înseamnă pentru instituțiile financiare și axarea pe comunicarea de tip multi-channel. Social media va fi, astfel, și în 2017, un canal de bază pentru bănci care le permite acestora să vina cu informații utile, dar și să comunice direct, 24/7, cu clienții și potențialii clienți.

Digital banking-ul este pentru bănci un proces de transformare, care va provoca jucătorii de pe piață nu doar să comunice deschis, să vină cu oferte personalizate, ci și să implementeze noile tehnologii eficient pentru a anticipa nevoile clienților lor și să vină în întâmpinarea acestora.

Taguri: banci  plati online  Garanti Bank  digital banking  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Opinie



BNR reactioneaza la declaratia premierului Tudose: nu exista niciun motiv de ingrijorare in privinta depozitelor din banci

BNR anunta ca “nu există nici un motiv de îngrijorare cu privire la siguranța depozitelor populației și firmelor păstrate în băncile din România”, dupa ce prim-ministrul Mihai Tudose a declarat ca unele banci cu pierderi risca sa intre in detalii

Viktor Boczan, seful Provident: Imprumuturile pe termen scurt acordate de IFN-uri sunt o solutie reala pentru romanii care altfel ar putea fi exclusi de la o forma legala de finantare

"Împrumuturile pe termen scurt acordate de instituțiile financiare nebancare sunt o soluție reală pentru românii care altfel ar putea fi excluși de la o formă legală de finanțare", a declarat a declarat Viktor Boczán, directorul general al Provident Financial detalii

BNR trebuie sa fie atenta la efectele negative asupra populatiei pe care le-ar putea provoca restrictiile dure de creditare impuse IFN-urilor

Nimeni nu e dispus sa se imprumute cu dobanzi de 50%, 100%, 500%, 1.000% sau chiar 7.000%, si totusi sunt foarte multi romani care o fac, din diverse motive: unii vor un credit mic si rapid, pe loc sau online, ceea ce bancile nu ofera, altii sunt in Biroul de Credit, lucreaza la negru sau cu detalii

Creating an integrated European market for Payment Initiation Services

Interview with Alain Bénédetti, co-Chair of the Euro Retail Payments Board working group on Payment Initiation Services The revised Payment Services Directive (PSD2) was adopted with payment innovation and safety to the fore. One of its purposes is to regulate at the detalii

Ultimele Comentarii